,
Hiburan

“Saya Bukanlah Tua Lagi” - Puteri Sarah Liyana Mahu Cari Cinta Baharu, Enggan Kembali Ke Kehidupan Lama

Asyikin Mayudin
03/08/2024
07:55 MYT
Sudah lebih setahun bercerai, pelakon Puteri Sarah Liyana berkata dia tidak mahu kembali ke kehidupan lamanya malah ingin mencari cinta baharu.

Harap Dipertemukan Jodoh

Tak pernah serik dalam perhubungan, Sarah memberitahu usianya juga masih muda untuk mendapatkan pasangan dan berharap akan dipertemukan dengan jodoh yang baik.

“Saya nak cari cinta baharu… kalau ada jodoh, nak la juga. Sebab saya pun bukan la tua lagi, masih muda lagi... kalau ada, ada la. Saya tak pernah serik,” kata Sarah secara ringkas kepada Gempak.

Sarah berkongsi perkara itu ketika ditemui selepas selesai proses mediasi kes saman melibatkan bekas pekerjanya, Nazatul Nazira di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur baru-baru ini.

Komen Andi Arsyi

Apabila ditanya mengenai komen yang ditinggalkan di Instagram aktor Indonesia, Andi Arsyi baru-baru ini, Sarah menjelaskan dia dan lelaki itu hanya membalas kata-kata semangat sahaja.

“Komen itu saja-saja… Dia ada bagi saya quotes, jadi saya pun balas la dengan quotes juga… kata-kata yang membina. Sebab kita sangat serumpun,” jawabnya.

Terdahulu, hubungan Sarah dan Andi menuai pelbagai reaksi wargamaya apabila mereka kelihatan sentiasa bersama sehingga timbul khabar angin mengatakan dua pelakon itu sedang bercinta.
Namun, sehingga kini, tiada pengesahan dari kedua-dua pihak mengenai dakwaan tersebut.

Syukur Hubungan Baik Mentua

Dalam pada itu, Sarah juga melahirkan rasa syukur apabila hubungan dengan keluarga bekas suami juga masih baik malah dia kini sedang sibuk menjalani penggambaran dengan produksi bapa mentuannya.

“Alhamdulillah, setakat ini okay… hubungan dengan keluarga mentua baik. Lagipun saya pun masih tengah shooting dengan produksi bapa mentua. Kami memang selalu jumpa di set macam biasa.

“Alhamdulillah, setakat ini semua sangat okay,” ujarnya lagi.
Untuk info, Sarah pernah berkahwin dengan pengarah dan pelakon terkenal Syamsul Yusof pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 6, dan Sumayyah, 4.

ARTIKEL BERKAITAN: Proses Mediasi Dilanjutkan, Puteri Sarah Harap Kes Dengan Bekas Pekerja Diselesaikan Dengan Tenang - “Life Is Short, Why Stress?”

ARTIKEL BERKAITAN: Puteri Sarah Diangkat Ikon Ibu Tunggal - "Dia Ajar & Beri Nasihat Bagaimana Menyayangi Anak-Anaknya"

ARTIKEL BERKAITAN: Netizen Terhibur Bila Puteri Sarah Tanya Bella Astillah - “Awak Pandai Nangis Tak?”, Sarah Yasmine Pun Komen Juga

Pada 14 Jun lalu, kemelut rumah tangga Sarah dan Syamsul akhirnya menemui tiktik noktah apabila disahkan bercerai di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Hiburan

Yusof Haslam Dedah Syamsul Yusof Rindu Masakan Ibu, Gembira Anak Balik Ke Pangkuan Keluarga - “Alhamdulillah…”

gempak
15/09/2024
02:03 MYT
Pengarah terkenal, Datuk Yusof Haslam mendedahkan dirinya tidak mencampuri urusan perpisahan antara Syamsul Yusof dan bekas isteri, Ira Kazar.
Hiburan

Syamsul Yusof Kembali Kepada Pangkuan Ibu Bapa

gempak
11/09/2024
15:45 MYT
Pengarah dan pelakon terkenal, Syamsul Yusof akhirnya kembali ke pangkuan keluarganya.
muzikal-lawak-superstar-4

MLS4: Bawa Sentuhan ‘Magika’, Muzikal Lawak Superstar 4 Tampil Dengan Kombinasi Pempengaruh, Pelakon & Pelawak!

gempak
11/09/2024
07:00 MYT
Astro kembali menggabungkan pelakon, pelawak, penyanyi dan pempengaruh di atas pentas komedi muzikal menerusi musim terbaharu ‘Muzikal Lawak Superstar 4’.
Hiburan

Terima Kasih Kerana Doakan Baik-Baik Untuk Saya - Syamsul Yusof

gempak
05/09/2024
04:17 MYT
Pelakon dan pengarah terkenal, Syamsul Yusof melahirkan rasa syukur dan berterima kasih kepada pengikutnya yang mendoakan kebaikan buat dirinya.