,
Berita

“Saya Memang Terkejut Apatah Lagi.." - Isu Dicium, Ini Respon MK K-Clique

Syafiqah Jalal
30/09/2019
23:32 MYT
Penyanyi rap, MK K-Clique sudah memaafkan sekumpulan wanita yang bertindak keterlaluan termasuk menciumnya ketika membuat persembahan di sebuah kelab malam di Singapura pada 27 September lalu.
Menurut laporan Harian Metro, MK, 23, atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin Hamdan berkata, perkara itu diharap menjadi pengajaran buat semua pihak.
“Sebenarnya, perkara ini tak besar. Ia hanya kesilapan dan mereka sudah belajar. Malah, individu yang melakukan aksi itu sudah minta maaf menerusi pengurus dan pasukan saya.
“Secara peribadi, saya maafkan mereka dan biar ia menjadi pengajaran. Bukan sahaja untuk mereka tetapi untuk saya juga, orang ramai dan semua.
“Cuma, ia jadi besar pun disebabkan netizen. Kita pun tahu macam mana netizen buat kerja,” katanya kepada Harian Metro.
Menurut MK, insiden itu pertama kali berlaku dan dia terkejut dengan aksi peminat
Malah, MK tidak menganggap tindakan individu berkenaan keterlaluan.
“Saya memang terkejut apatah lagi ia kali pertama terjadi. Saya tidak menganggap mereka ‘over’.
"Cuma macam dikatakan, harap ia menjadi pengajaran buat semua. Saya sebenarnya lebih suka peminat gembira tetapi tidak menjangka sampai tahap itu,” katanya.
Terdahulu, video berdurasi sembilan saat tular di Internet yang memaparkan peminat wanita memeluk, memegang dan mencium MK.
Dalam video itu, kelihatan MK tidak selesa dengan aksi yang dianggap keterlaluan oleh pengguna laman sosial.
Sumber: Harian Metro
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Nikita Mirzani Lapor Kekasih Anak Ke Polis, Paksa 2 Kali Gugurkan Kandungan

gempak
19/09/2024
04:25 MYT
Selebriti sensasi Nikita Mirzani mengambil langkah tegas apabila melaporkan kekasih anak perempuannya, Vadel Badjideh kepada pihak polis.
Hollywood

Charlie Puth Kahwin Kekasih Zaman Sekolah, Majlis Ringkas Di Rumah Keluarga

gempak
18/09/2024
06:55 MYT
Penerbit, penyanyi dan penulis lirik terkenal Charlie Puth berkongsi berita gembira apabila berkongsi butiran dan foto serta video perkahwinan bersama kekasihnya, Brooke Sansone.
gimme-the-mic

#GimmeTheMicMY: Ameerais Bangga, Anggap Pencapaian Paling Jauh Sepanjang 14 Tahun Dalam Karier Nyanyian – “Saya Tunjuk Pada Semua Saya Boleh Menyanyi”

gempak
17/09/2024
02:55 MYT
Penyanyi Ameerais menyifatkan perjalanannya di Gimme The Mic Malaysia adalah pencapaian tertinggi dalam kariernya sepanjang 14 tahun dalam industri seni.
Hiburan

30 Tahun Dalam Industri Muzik, Nora Ariffin Syukur Impian Adakan Konsert Solo Tercapai - “Hampir Mengalah…”

gempak
14/09/2024
15:55 MYT
Penyanyi, Datuk Nora Ariffin menzahirkan rasa syukur apabila impiannya untuk menjalankan konsert tercapai setelah 30 tahun berada dalam industri muzik tanah air.
Hiburan

7 Tahun Kahwin, Fazura Fail Cerai Terhadap Fattah Amin

gempak
13/09/2024
04:38 MYT
Aktres dan usahawan Nur Fazura Sharifuddin dilaporkan telah memfailkan permohonan cerai terhadap suami, pelakon Fattah Amin, pagi tadi selepas tujuh tahun berkahwin.