Penyanyi Nora Ariffin mengakui gadis yang tular videonya bercumbu dengan seorang remaja lelaki pada Khamis merupakan anak perempuannya.

Terkilan dengan kejadian tersebut kata Nora dia telah melakukan yang terbaik untuk mendidik darah dagingnya ke jalan yang betul.

"Allahuakbar.
Dengan penuh rasa terkilan. I admit, it is her.....................

"Sebagai seorang ibu kami telah cuba sedaya upaya untuk mengajar, membimbing dan mendidik, serta memberikan apa yang terbaik dan termampu dalam kapasiti yang terbatas.

"Namun, sebagai seorang manusia kita tidak boleh lari daripada membuat kesilapan.

"Dia masih muda dan ada banyak ruang untuk belajar daripada kehidupan. Sebagai ibu saya juga banyak kelemahan," katanya menerusi sebuah entri di Instagram.



Tambah Nora, dia berharap anak perempuannya itu akan belajar daripada kesilapan dan menjadi individu lebih baik pada masa akan datang.

"Saya berdoa semua dia belajar daripada kesilapannya dan menjadi individu lebih baik insya-Allah.

"Kepada semua, berikan kami ruang dan ketenangan pada masa ini. Sama-sama doakan yang terbaik untuk dia dan diri masing-masing," tambahnya.

Terdahulu tular sepotong video mirip anak gadis Nora yang kelihatan bercumbu dengan seorang remaja lelaki yang tular di media sosial.



Turut menjelaskan situasi sebenar, kata Putri Nor Dahlia, dalam video terbabit dia telah dipaksa dan cuba mengelak daripada dicium.

"Saya dipaksa, dalam video itu pun boleh nampak saya ke belakang, saya cuba mengelak.

"Selepas benda itu berlaku saya macam duduk diam sebab saya malu dan tak tahu nak buat apa.

"Saya tak sanggup nak tumbuk dia ke apa, tapi saya marah dia selepas video itu, kitorang dah break," jelasnya menerusi akaun Twitter @itzputridahlia.






Nora sebelum itu telah berkongsi khabar pilu setelah ibu mertuanya, Nora Abdullah telah menghembuskan nafas terakhir pada pagi Rabu.