,
Advertorial

Saya Puasalah! Tak Ada Lagi Istilah ‘Puasa Setengah Hari’ Untuk Anak-Anak Dengan Susu UHT MARIGOLD

Muhammad Firdaus
17/03/2024
05:30 MYT
Sempena bulan Ramadan ini, Astro Gempak mempersembahkan rancangan realiti berjudul “Anakku Puasa Lah!” yang dihiasi dengan pelbagai telatah dan ragam selebriti-selebriti seperti Datuk Fizz Fairuz, Ubai, Nas-T dan Norreen Iman dalam memastikan anak-anak mereka menjalani ibadah puasa yang sempurna.
Tetapi persoalannya, mampukah anak-anak kepada selebriti-selebriti ini menahan lapar dan dahaga sepanjang hari bagi mengecapi ibadah puasa yang afdal? Dengan Susu UHT MARIGOLD mestilah boleh!
Pengambilan Susu UHT MARIGOLD yang diperkaya dengan kalsium, protein, Vitamin D dan rumusan unik BonePlus, pastinya membuatkan anak-anak kekal aktif dan bertenaga dari sahur ke iftar.
Selain itu, Susu UHT MARIGOLD juga mampu memberi nutrisi yang baik untuk anak-anak membina tulang yang kuat serta badan yang sihat.
Sekarang dah tahu kan rahsia untuk anak-anak kekal kuat dan aktif! Oleh itu, pastikan anak-anak anda bersahur dengan Susu UHT MARIGOLD untuk kekal bertenaga sepanjang menjalani ibadah puasa.
Maklumat lanjut, sila layari laman Facebook https://www.facebook.com/marigolduhtmilkmy.
Serta jangan lupa saksikan “Anakku Puasa Lah!” di Astro Gempak yang menyaksikan pelbagai gelagat menarik anak-anak kepada selebriti tanah air menjalani aktiviti-aktiviti seharian seperti memasak dan mengemas rumah sepanjang Ramadan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.
Advertorial

Teringin Rasai Pengalaman Percutian Bermusim Paling Best? Melbourne Adalah Jawapannya

gempak
28/04/2024
08:55 MYT
Bestnya Melbourne!