,
Hiburan

"Saya Sendiri Rasai Pengalaman" - Ella Puji Rawatan Hormon Skyhill Clinic, Tak Mustahil Diiktiraf Malaysia Book Of Records!

Amri Hassan
23/10/2024
18:30 MYT
Penyanyi Ella berkongsi pengalamannya menjaga dan melakukan rawatan hormon di Skyhill Clinic sejak beberapa tahun lalu.
Rawatan tersebut kata Ella, telah membantunya mengekalkan keseimbangan emosi dan tenaga serta menjadikan dirinya tampak muda melebihi usia sebenar.
“Kesejahteraan hormon adalah sangat penting untuk kita, terutama bagi kaum wanita. Saya sendiri merasai perbezaannya selepas menjalani rawatan di Skyhill Clinic dan berharap lebih ramai wanita akan tampil untuk menjalani pemeriksaan kesihatan hormon seperti saya,” ujar Ella dalam majlis khas di Skyhill Clinic, Denai Alam.
Tidak mustahillah Skyhill Clinic kini mencipta sejarah dengan menerima pengiktirafan daripada Malaysia Book of Records sebagai klinik yang paling banyak melakukan pemeriksaan hormon di negara ini.
Sementara itu, kata Dr. Linda Mat Hassin, doktor yang memimpin klinik tersebut, komitmen Skyhill Clinic dalam memperkasakan kesihatan wanita melalui pendekatan holistik terhadap penjagaan hormon.
Beliau menyatakan bahawa pengiktirafan ini bukan sekadar berdasarkan jumlah pemeriksaan yang dilakukan, tetapi juga sebagai penghargaan terhadap perjuangan klinik dalam memberikan rawatan yang berkualiti.
“Penjagaan hormon yang betul adalah kunci kepada kesihatan wanita yang lebih baik,” tambah Dr. Linda.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Dibayar RM60, Dibelasah Jika Tolak Melacur! Imigresen Selamatkan 7 Wanita Dari 'Kapten' Bangladesh

gempak
23/10/2024
15:25 MYT
Imigresen menyelamatkan tujuh wanita warga Vietnam yang disyaki dipukul jika enggan melacur, dalam serbuan di sebuah premis kedai dua tingkat di Klang, Isnin lalu.
Viral

Influencer Buka Cerita Peluk Islam - "Bila Tengok Kawan Solat, Ambil Wuduk, Saya Lebih Tertarik"

gempak
23/10/2024
14:02 MYT
"Saya tak pernah menyangka akan memeluk Islam lebih-lebih lagi dalam usia muda tapi bersyukur kerana Allah SWT buka hati untuk terima hidayahNya."
Viral

Buat Hal! Pelancong China Lastik Haiwan Di Zoo, Netizen Panas Hati

gempak
23/10/2024
13:25 MYT
Seorang pelancong China menerima kecaman orang ramai kerana melastik seekor badak air popular dalam kejadian di sebuah zoo di Thailand, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.
Viral

"Saya Menjerit, Kemudian..." - Wanita Cerita Detik Cemas Selamatkan Anak Saudara Hampir Diculik!

gempak
23/10/2024
12:30 MYT
Tindakan pantas seorang wanita menarik anak saudaranya berjaya menyelamatkan kanak-kanak itu daripada diculik seorang lelaki warga asing di Kampung Bunga Raya, Rawang pada Selasa.
Viral

Tupperware Diisytihar Bankrap

gempak
23/10/2024
12:16 MYT
Tupperware Brands (Tupperware) syarikat pembuat bekas plastik dan produk dapur popular yang diisytiharkan bankrap semalam, bersetuju untuk menjual perniagaannya kepada sekumpulan pemberi pinjaman dengan harga AS$23.5 juta (RM102.1 juta) secara tunai dan lebih AS$63 juta (RM273.8 juta) dalam bentuk 'diskaun hutang'.
BorakSeeni