Selalunya, kita sering mendengar tentang sihir yang dihantar kepada manusia, atas alasan yang pelbagai. Ada yang menghantar sihir sebab cemburu, dan ada juga yang berbuat demikian kerana dendam.

Itulah yang berlaku kepada seorang pengguna TikTok yang turut mengalami serpa. Namun, sihir yang dihantar kerana dendam itu tidak ditujukan padanya, tetapi pada kucing kesayang wanita berkenaan bernama Todd.
@meelchaaa Atas amanat perawat saya untuk kongsikan pada semua orang agar dapat dijadikan iktibar. “ Binatang pun boleh kene sihir , apatah lagi manusia kene sihir . Semuanya atas izin Allah “. Allahuakbar, luluh hati saya sebagai seorang ibu kepada kucing2 saya, lagi lagi tod bila dia meronta meraung mcm tu. Maafkan mommy todd ? sbb kan dendam org dkt mommy, todd yg jadi mangsa. Mommy mintak maaf sngt ?? kepada yg hantar sihir pada todd, cukup lah simpan dendam, bertaubatlah selagi masih belum terlambat and please leave us alone.. move on.. ape ape pun semua yg terjadi atas izin Allah, jadi saya maafkan awak.. saya redha… saya tknk hidup dalam dendam.. tp ingt Allah sentiasa melindungi saya dan saya sentiasa berlindung dengan Allah yang maha BESAR #sihir #sihirdendam #sihirkucing #semogajadiiktibar #kucing #fyp #foryou #foryoupage #viral ♬ Instrument Sholawat Sedih - INDRAGE

“Atas amanat perawat saya untuk kongsikan pada semua orang agar dapat dijadikan iktibar. Binatang pun boleh kena sihir, apatah lagi manusia kena sihir. Semuanya atas izin Allah.

“Allahuakbar, luluh hati saya sebagai seorang ibu kepada kucing-kucing saya, lagi-lagi Todd bila dia meronta meraung macam tu. Maafkan mommy Todd sebabkan dendam orang dekat mommy, Todd yang jadi mangsa. Mommy mintak maaf sanagat,” tulisnya.

Wanita itu turut berpesan secara terbuka kepada penghantar sihir supaya tidak terus menyimpan dendam dan bertaubatlah selagi masih belum terlambat.

“Kepada yang hantar sihir pada Todd, cukuplah simpan dendam, bertaubatlah selagi masih belum terlambat and please leave us alone. Move on.

“Apa-apa pun semua yang terjadi atas izin Allah, jadi saya maafkan awak. Saya Reda. Saya tak nak hidup dalam dendam. Tapo ingat, Allah sentiasa melindungi saya dan saya sentiasa berlindung dengan Allah Yang Maha Besar.
@meelchaaa Incase kalau ade yang kata saya yang gerakkan. Real gila do, depan mata dalam bilik sendiri mana nk lari ni? ? aduhh ya Allah. Patut la tod asyik duduk je menghadap catwheel tu, pastu mcm ckp sesorng. Tiber… lahh, bergerak wehhh. Pdhl benda tu elok je diam. Maksudnya apa yang tony react haritu, mmng dia nampak lahh ade benda dlm bilik ni. Tony tk tipu ? #fyp #foryou #foryoupage #seram #mistik #horror #viral #viralvideo #cat ♬ Spooky, quiet, scary atmosphere piano songs - Skittlegirl Sound

Terdahulu, wanita itu berkongsi beberapa rakaman video yang memperlihatkan permainat cat wheel yang digunakan kucing-kucingnya bergerak sendiri.

Selain itu, wanita itu juga turut memberitahu yang kucingnya kelihatan lain, seperti melihat sesuatu yang ghaib.

BACA: Panik! Tumpah Darah Banyak Selepas Balik Semporna, Vida Lega Sihir Keluar – “Dah Macam Keguguran…”​

BACA: Seram! Aishah Terima Santau ‘Courier’ - “Dalam Mimpi Nampak Lelaki, Muka Familiar Tapi…”​