,
Laman Utama

“Sejam Dalam Flight & Pakai Mask I Dah Rasa Macam Nak Mamp*s” - Michael Ang Kongsi Pengalaman Pertama Kali Naik Pesawat Pasca COVID-19

Izwan Isa
12/09/2022
13:20 MYT
Pengarah dan penerbit Michael Ang mempersoalkan bagaimana penumpang-penumpang dalam kapal terbang boleh bertahan duduk dengan pelitup muka untuk tempoh masa yang lama.
Michael berkata, dia sendiri tidak dapat bertahan dengan pelitup muka walaupun hanya terbang ke lokasi dalam Malaysia iaitu ke Kota Bharu, Kelantan.
“Seriously macam mana you all tahan fly jauh-jauh, berjam-jam dan kena pakai mask. First time fly sejak COVID-19 dan ke Kota Bharu sahaja.
“Sejam dalam flight dan pakai mask I dah rasa macam nak mamp*s. No more flying sampailah tak payah pakai mask daIam flight dah. Cuti sajalah dalam Malaysia dan boleh sampai dengan kereta!” tulisnya.
Menerusi ruangan komen, rata-rata dilihat berkongsi pengalaman yang memerlukan mereka mengenakan pelitup muka dalam masa yang lama.
Ada yang perlu mengenakan pelitup muka selama lapan jam atas alasan kerja, dan ada juga yang terbang ke luar negara dalam tempoh yang agak lama.
Terdahulu, peraturan pemakaian pelitup muka di tempat tertutup telah tidak diwajibkan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Cheah Liek Hou Sumbang Emas Pertama, Michael Ang Harap Atlet Para Negara Terima Habuan Sama Rata - “Jangan La Anak Tirikan Diorang…”

gempak
03/09/2024
04:55 MYT
Jaguh badminton para negara Cheah Liek Hou membawa pulang pingan emas pertama untuk Malaysia pada final perseorangan lelaki SU5 (kecacatan fizikal) di Porte de La Chapelle Arena, Paris.
Hiburan

Michael Ang Tak Ada Komen Isu Langgar Kontrak, Biar Peguam Selesaikan Isu

gempak
24/07/2024
08:55 MYT
Penerbit dan pengarah, Michael Ang menyatakan dia tidak mempunyai sebarang komen berkaitan tindakan saman yang bakal diambil terhadap dirinya.
Hiburan

Armani Entertainment Saman Michael Ang, Minta Pulangkan Semula RM500,000

gempak
24/07/2024
08:30 MYT
Syarikat pengurusan Armani Entertainment Sdn Bhd memfailkan saman terhadap pengarah dan penerbit terkenal, Michael Ang.
Hiburan

Michael Ang Tak Boikot Ruhainies, Sedia Bekerjasama - "Cuma Bakat Lakonan Dia Tak Ada Lagi Yang Sesuai Dengan Watak Saya Cari"

gempak
04/07/2024
08:55 MYT
Pengarah dan penerbit popular, Michael Ang enggan memboikot pelakon sensasi Ruhainies biarpun terheret dalam kontroversi panas membabitkan rumah tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah.
Filem

Setiap Kali Muncul Confirm Mengekek! Ini Watak-Watak Lucu Cameo Michael Ang Dalam Filem & Drama... #5 Tu Korang Wajib Tengok

gempak
12/06/2024
14:55 MYT
Tidak hanya dikenali sebagai seorang pengarah, pelakon dan penerbit, Michael Ang turut popular dengan kameo-kameo lucunya di dalam pelbagai filem dan drama terbitan Astro.