Penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza melancarkan koleksi cenderahati khas buat peminat setianya pada Khamis.

Menerusi entri di Instagramnya, Siti melalui Siti Nurhaliza Productions (SNP) melancarkan koleksi hoodie, sweatshirt dan jurnal yang terpampang wajahnya.

Kalau nak gaya santai, kasual dan pakaian wajib ada dalam closet kita, tentulah sweater, senang, nak ke mana-mana, kita sarungkan saja. Jika anda nak dapatkan fullzip hooded sweatshirt atau hoodie sweatshirt, boleh mula pre order di SNP On Pay iaitu snp.onpay.my atau menerusi affiliate SNP yang sah. Siapa nak dapatkan jurnal Manifestasi Diri, nak tulis apa saja mengenai diri anda, jangan lupa dapatkan jurnal ini, stok dah ada ya! Bagi memudahkan anda membuat pesanan, boleh tengok di ruangan komen, pasti ada affiliate SNP yang mempromosi produk on pay saya ini. Jangan lupa, dapatkan segera ya!

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on


Pastinya ia bakal menjadi momento tidak ternilai buat peminat setia Siti yang selama ini menyanjungi perjuangannya.

Selain Siti, beberapa selebriti tempatan dan antarabangsa sebelum ini pernah menghasilkan cenderahati seperti beliau.

Baik kemeja-T, hoodie, pullover mahupun sweatshirt, helaian tersebut mudah digayakan secara santai namun pada masa sama membawa jenama selebriti kesayangan mereka.

Jom semak rekaan hoodie, pullover dan sweatshirt selebriti tempatan dan antarabangsa yang menjadi dambaan peminat masing-masing!

1. Fazura



2. Yuna




3. Atta Halilintar



4. Taylor Swift





5. Beyonce



6. Justin Bieber




7. G-Dragon