UjiBakat-Ujibakat

Selesai Di Sabah, Pencarian ‘The Chosen One’ Bersambung Di Aeon Mall Shah Alam!

Umirah Halim
11/07/2024
04:17 MYT
Program nyanyian, ‘The Chosen One’ kini kembali untuk musim kedua dan ini merupakan peluang terakhir anda menyertai rancangan pencarian bakat muda terunggul ini!
Setelah selesai bertemu bakat-bakat hebat pada sesi ujibakat di Sabah, kini giliran mereka di semenanjung pula mencuba nasib.

Giliran semenanjung pula

Terbuka kepada kanak-kanak dan remaja berusia 7 sehingga 17 tahun. sesi ujibakat terakhir akan berlangsung di Aeon Mall Shah Alam. Selangor hujung minggu ini, pada 13 dan 14 Julai bermula jam 9 pagi. Jangan lupa imbas kod QR untuk pendaftaran atas talian.
‘The Chosen One’ merupakan sebuah program nyanyian realiti yang mengandingkan bakat-bakat baharu dengan penyanyi-penyanyi popular tanah air yang bakal menggalas tugas sebagai jurulatih peserta-peserta terpilih.
Berikut merupakan senarai lagu wajib untuk para peserta lelaki dan perempuan.
Untuk rekod, adik Amir Sisi telah dinobatkan sebagai pemenang The Chosen One musim pertama bersama jurulatihnya, Putera Muhammad dan membawa pulang wang tunai RM 30,000. The Chosen One musim pertama turut menampilkan penyanyi-penyanyi hebat yang lain seperti Aisha Retno, Hazama, Shiha Zikir dan Wani Kayrie.
Adakah anda bintang yang kami cari? Siapakah barisan jurulatih musim kedua kali ini? Teruskan mengikuti perkembangan The Chosen One!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Mayat Wanita Berulat Ditemui Terapung Dalam Longkang Besar Di Shah Alam

gempak
16/08/2024
23:40 MYT
Satu mayat wanita ditemukan terapung dalam longkang besar berhampiran Perumahan Dillenia, Seksyen U11, Bukit Bandaraya, Shah Alam pada Jumaat.
Hiburan

Amir Sisi 'The Chosen One' Santuni Ibu Bapa, Rancang Masa Depan

gempak
04/08/2024
15:55 MYT
The Chosen One musim pertama tahun lalu, Amir yang mesra disapa Unuk tidak menjadikan kejayaannya tiket untuk berseronok.
Berita

Tiga Negeri Ini Berjaya Catat Calon Paling Ramai Raih Keputusan STPM Cemerlang

gempak
24/07/2024
04:55 MYT
Negeri Johor, Sabah dan Pahang mencatatkan jumlah calon paling ramai memperoleh Purata Nilai Gred Keseluruhan (PNGK) 4.00 bagi peperiksaan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) 2023.
Viral

Kumpulan Remaja Tak Tahu Shah Alam Ibu Negeri Selangor, Netizen Cuba Husnuzon - "Rasanya Mereka Sangat Gementar Masa Tu"

gempak
06/07/2024
16:11 MYT
Baru-baru ini, satu video TikTok tular apabila ia menunjukkan tahap pengetahuan am dalam kalangan remaja di Malaysia.
Viral

Maal Hijrah: Lebih 60,000 Dijangka Sertai Malam Ehsan Untuk Ihsan, Ada Pengisian Rohani Ustaz Somad Batubara

gempak
06/07/2024
12:30 MYT
Bersempena sambutan Maal Hijrah 1446H esok (7 Julai), sebuah acara perhimpunan istimewa dipanggil Malam Ehsan Untuk Insan dianjurkan Pertubuhan Islam  Malaysia (MAPIM) di Dataran Karnival, perkarangan Stadium Shah Alam.