,
Laman Utama

“Semoga Urusan Menyelamat Dipermudahkan” - Siti Nurhaliza & Neelofa Ucap Takziah, Mohon Orang Ramai Terus Berdoa

Mya Amri
17/12/2022
01:11 MYT
Penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Neelofa menitipkan ucapan takziah kepada mangsa tragedi tanah runtuh yang berlaku pada awal pagi Jumaat lalu.
Menerusi akaun media sosial masing-masing, Siti dan Neelofa juga turut mengharapkan agar orang ramai tidak berhenti berdoa.
“Semoga urusan menyelamat dipermudahkan, Salam takziah kepada keluarga mangsa yang meninggal dunia dan kita terus mendoakan agar pasukan penyelamat akan menemui lebih ramai mangsa yang selamat.
“Teruskan berdoa…Kita doakan juga keselamatan kepada semua yang sedang bertugas dalam operasi ini,” tulis Siti.
“Hancur sungguh hati mendengar kejadian tanah runtuh di Genting Highlands. Berdoa agar mereka menemui semua mangsa dan takziah buat keluarga,” coret Neelofa. Terdahulu, kejadian tanah runtuh di tapak perkhemahan Father's Organic Farm, Gohtong Jaya, Genting Highland, Pahang, mengundang simpati ramai.
Sehingga kini, misi mencari dan menyelamat mangsa sekitar di tapak perkhemahan Father’s Organic Farm masih berjalan.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Itu Tanggungjawab Semua Lelaki, Bukan Saya Sahaja” - Haris Ismail Komen Tentang Urusan Bil & Perbelanjaan Rumah

gempak
21/10/2024
21:55 MYT
Pendakwah selebriti dan usahawan, Haris Ismail menyifatkan tugas pembayaran bil serta perbelanjaan rumah adalah tanggungjawab semua lelaki.
Hiburan

Judika Mahu ‘Balas Dendam’ Di Konsert Bersama Siti Nurhaliza - “The Journey Of Sound Akan Menjadi…”

gempak
21/10/2024
13:55 MYT
Penyanyi terkenal Indonesia, Judika mahu ‘membalas dendam’ menerusi konsert The Journey Of Sound yang akan diadakan bersama penyanyi tersohor Negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza.
Hiburan

“Rumah Tangga Saya Baru Setahun Jagung, Banyak Belajar Selepas Kahwin” - Neelofa

gempak
21/10/2024
06:32 MYT
Pelakon, Noor Neelofa mengakui dirinya masih tidak layak untuk berkongsi tip rumah tangga kerana menganggap usia perkahwinan yang dibina bersama suami, Hariz Ismail masih baharu.
Hiburan

Ameera Khan Lebih Memilih Lelaki Indonesia, Hati Cair Bila Dipanggil ‘Cinta’ - “Kalau Malaysia, Dari Pengalaman Saya, Bila Mereka…”

gempak
21/10/2024
04:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Ameera Khan atau Little Miss Khan (LMK) mengakui dia masih belum mempunyai hubungan cinta yang serius memandangkan dirinya baru berusia 23 tahun.
Hiburan

“Kalau Budaya ‘Keteyki’ Cepat Saja Ikut, Tapi Kalau Ustaz Kata Sebut Alhamdulillah, Kata Ini Ada Tauliah Tak?” - PU Riz

gempak
20/10/2024
07:55 MYT
Boleh dikatakan ramai orang mengikuti trend video ‘Thank you keteyki’ yang merupakan trendmark pempengaruh media sosial dari Thailand iaitu Aon Samrutai.
BorakSeeni