,
Hiburan

Sentiasa Luah Rasa Rindu Terhadap Anak & Isteri, Pekin Ibrahim Puji Sikap Fattah Amin - “Tak Sekali Pun Saya Nampak Dia Gatal Atau Cerita Hal Wanita”

Asyikin Mayudin
08/10/2024
08:55 MYT
Banyak luang masa bersama ketika menjalani pengambaran, pelakon Pekin Ibarhim percaya aktor Fattah Amin adalah seorang suami yang baik dan tidak pernah berlaku curang terhadap bekas isteri, Nur Fazura.

Sikap Fattah

Puji sikap Fattah tak pernah menjaj kisah peribadim Pekin, 42, berkata, dia sekali pun tidak pernah melihat pelakon filem Pendekar Awang: Darah Indera Gajah ‘menggatal’ dengan mana-mana wanita.

"Mengenali Fattah Amin, teman sekelas saya di UUM. Saya pernah mengarah dia di saat ramai kata dia pelakon kayu, tapi dia buktikan dia boleh berlakon dengan baik.

"Ketika saat-saat rumah tangga tengah bergolak, saya dan dia bersama lagi untuk sebuah filem, latihan serta pengambaran agak lama.

ARTIKEL BERKAITAN:Fazura Dedah Fattah Berlaku Curang, Terkilan Pengorbanan Dipersiakan - “Bertahun-Tahun Saya Hidup Sengsara”

ARTIKEL BERKAITAN:Fazura Menangis, Fattah Amin Sah Lafaz Cerai Talak Satu

ARTIKEL BERKAITAN:Setahun Menyepi, Hantaran Fazura Di X Bikin Netizen Kecoh - “Hint Ke Ni?”

ARTIKEL BERKAITAN:"Sentiasa Gembira & Dimurahkan Rezeki" - Fazura Terima Sejambak Bunga & Kad Ucapan Dari Fattah Amin Sempena Birthday

ARTIKEL BERKAITAN:“Mereka Cakap Dia Seorang Introvert & Tak Reti Berparti Bagai…” - Individu Dedah Perangai Sebenar Fattah Amin

"Kami luang masa bersama, tidak sekali pun dia tunjukkan masalah di wajahnya, tidak sekalipun bercerita hal peribadi. Hanya rindu anak dan isteri yang sering sahaja terkeluar dari mulut.
"Jauh sekali tuduhan dia ada wanita lain, kami menjalani pengambaran lama bersama pelakon dari indonesia, tidak sekali pun saya nampak Fattah gatal atau bercerita hal wanita,” katanya.
Isteri kepada aktres Mona Allen itu berkongsi mengenai perkara itu menerusi sebuah hantaran di Facebook miliknya beserta sepotong video dia bersama Fattah.

Tak tinggal solat

Menganggap tuduhan berlaku curang dalah dakwaan berat, Pekin mendedahkan Fattah tidak pernah meninggalkan solat sepanjang menjalani penggambaran.
"Sampai waktu solat hanya mintak rehat untuk tunaikan kewajipan. Sebagai kawan aku rasa tuduhan itu (curang) berat buat dia.
"Hanya apa yang mampu kita semua mintak supaya Fattah tabah dan kuat. Sedih dengar hal-hal cerai ini. Mintak jauh hal-hal macam ini. Tapi aku team Fattah. Korang?” ujarnya.
Terdahulu, selepas sah bercerai talak satu, Fazura mendakwa dia nekad minta dilepaskan kerana Fattah berlaku curang terhadapnya.
Malah, aktres itu mendakwa dia mempunyai bukti kecurangan dilakukan Fattah.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Duduk Depan Surau, Netizen Simpati Lihat Wajah Fattah Amin Sugul - “Sedihnya Tengok Dia…”

gempak
08/10/2024
12:55 MYT
Tular sebuah video memperlihatkan pelakon Fattah Amin yang sedang duduk di surau yang dimuat naik di akaun TikTok minimart90.
Hiburan

"Hak Penjagaan Kami Akan Rekodkan Di Mahkamah Tinggi Syariah" - Peguam Fazura

gempak
08/10/2024
09:25 MYT
Peguam mewakili aktres Fazura, Fakhrul Azman Abu Hassan bakal memfailkan kes baru berkaitan hak penjagaan anak antara pelakon itu dengan bekas suami, Fattah Amin di Mahkamah Tinggi Syariah.
Hiburan

Lana Nodin Nasihat Fazura Jangan Buka Aib, Takut Efek Anak - “Esok Budak Tu Dah Besar, Tengok Malu Saja”

gempak
08/10/2024
06:55 MYT
Pelakon, Lana Nodin menasihatkan aktres Nur Fazura supaya tidak terus bercerita hal buruk mengenai bekas suaminya, aktor Fattah Amin.
Hiburan

Fattah-Fazura Bakal Lancarkan Lagu Duet ‘Bertahan Demi Cinta’, Difahamkan Sudah Rakam Ketika Masih Suami Isteri

gempak
08/10/2024
03:22 MYT
Baru sahaja bercerai talak satu pada Isnin, bekas pasangan selebriti sensasi Fattah Amin dan Nur Fazura dikatakan bakal melancarkan lagu duet baharu berjudul ‘Bertahan Demi Cinta’.
Hiburan

Fattah Amin Reda Jodoh Tak Panjang, Tiada Kekesalan Berkahwin Dengan Fazura - “Saya Juga Masih Sayangkan Dia Sebagai…”

gempak
08/10/2024
02:55 MYT
Pelakon, Fattah Amin, mengakui reda setelah jodoh bersama bekas isteri, Nur Fazura tidak berpanjangan.
BorakSeeni