Penyanyi Amir Hassan kembali dengan sebuah single terbaru berjudul Lelaki Biasa yang merupakan hasil ciptaannya sendiri.

Menurut Amir, 24, sering menghasilkan lagu untuk penyanyi lain membuatkan dia mahu mencuba menyanyikan karya nukilan sendiri.

“Saya buat lagu baru ni sebab nak puaskan hati saya sebab saya seorang komposer dan penulis lirik, lepas keluar Big Stage rezeki saya banyak pada menulis lagu orang.

“So bila selalu tulis lagu untuk orang, rasa gian nak keluarkan lagu yang saya hasilkan sendiri, karya nukilan saya,” katanya dalam temubual bersama Gempak TV.

Tambah Amir lagi, lagu yang ditulis dari hati ini ditujukan untuk lelaki-lelaki di luar sana dan mengakui ia lebih mesra pendengar.

“Istimewanya lagu Lelaki Biasa ini adalah ia sebagai peringatan untuk lelaki-lelaki di luar sana untuk stay humble. Lagu ni lebih dekat dengan orang, untuk penerimaan semua,” jelasnya lagi.

Banyak lagi yang menarik akan dipaparkan dalam Gempak TV antaranya temu bual bersama Amy Mastura, Keifli Othman bersempena The Mask Singer Malaysia, Issey Fazlisham serta banyak lagi!

Jangan lepaskan peluang menonton Gempak TV setiap Rabu, 11 malam di Astro Ria.