Apabila bercakap mengenai wanita, satu perkara yang tidak dapat dipisahkan daripada mereka ialah kecantikan. Namun, jangan salah faham golongan lelaki turut sama mementingkan soal kecantikan. Kulit yang cantik sudah semestinya menjadi idaman setiap individu kerana ‘first impression’ itu penting.

Kecantikan itu tidak hanya bergantung kepada luaran semata-mata. Namun, kecantikan dalaman juga perlu dijaga seiring dengan kecantikan luaran. Bak kata orang, kecantikan yang sempurna bermula dari dalam.

Kebanyakan individu sering mengabaikan pemakaian losyen serta bersikap sambil lewa yang sepatutnya menjadi rutin harian penjagaan diri kita semua. Ini boleh mengakibatkan kulit menjadi kering dan rata-rata membuatkan orang ramai berasa kurang yakin dengan penampilan diri sendiri.

Kini, anda tidak perlu risau lagi kerana NIVEA ada jawapan dan penyelesaian untuk mengembalikan semula keyakinan diri anda. ‘NIVEA Extra White’ merupakan pilihan tepat untuk melindungi kulit daripada kelihatan kusam serta mengekalkan kelembapan.

Untuk edisi kali ini, NIVEA menawarkan empat jenis pilihan iaitu Extra White Repair & Protect SPF30, Extra White Radiant & Smooth, Extra White Instant Glow dan Extra White Firm & Smooth.

Extra White Repair & Protect SPF30

Dengan pemakaian teratur, kombinasi formula dapat memulih dengan 50x Vitamin C dan melindungi kulit dengan SPF30 untuk kecerahan di bawah matahari & pencemaran.

Extra White Radiant & Smooth

Dengan pemakaian teratur, kombinasi formula dapat meratakan kecerahan kulit dan melindungi agar tidak kembali kusam sekaligus melembabkan dan menghaluskan kulit supaya kulit kelihatan seri.

Extra White Instant Glow

Kombinasi formula dapat mencerahkan dan menyerikan kulit dalam sekali pemakaian. Ia juga melembabkan dan melembutkan kulit.

Extra White Firm & Smooth

Dengan pemakaian teratur, formula dengan kandungan bahan aktif Q10 dengan anti-penuaan untuk menjaga keanjalan kulit supaya kulit kelihatan licin, lembut dan sihat.

Kalau anda nak tahu, ‘NIVEA Extra White’ mampu mengekalkan kesegaran kulit walaupun selepas seharian terdedah kepada sinaran cahaya matahari yang terik serta debu kotor.

Bukan sahaja membaiki kulit, ‘NIVEA Extra White’ turut mengandungi SPF3O dan Vitamin C yang mampu melindungi kulit daripada selaran matahari.

Disebabkan banyak melakukan aktiviti luar, bintang muda jelita, Sarah Suhairi, Sissy Imann dan Wani Kayrie tidak terlepas untuk membawa losyen ‘NIVEA Extra White’ ketika menjalani penggambaran The House Musim Kelima.

Di sini kami kongsikan lima langkah untuk menyapu losyen dengan betul :

1. Pilih losyen yang anda suka atau sesuai dengan jenis kulit anda.
2. Picit losyen ke atas tapak tangan anda, jangan terlalu sedikit dan jangan terlalu banyak.
3. Kemudian letakkan tangan anda bersama (seperti anda ingin menepuk). Buat pergerakan bulatan, gosok tangan anda seperti mana membasuh tangan.
4. Pastikan losyen itu disapu secara menyeluruh, bahagian atas tangan, celah jari dan bahagian lain. Gosok tapak tangan anda sehingga losyen itu hilang.

Dapatkan Losyen ‘NIVEA Extra White’ di pasaran sekarang untuk merasai kelainannya pada kulit anda serta membangkitkan kelembapan dan keserian dirimu.