Pelakon popular, Fasha Sandha kini sedang menanti kehadiran cahaya mata bersama suaminya Aidil Aziz yang bakal dilahirkan pada sekitar akhir Julai ini.

Fasha ada berkongsi mengenai beberapa masalah kesakitan anggota badan yang dialami ekoran berbadan dua.

Menurut Fasha, dia mengalami bengkak di bahagian kaki dan masalah kesakitan saraf atau 'Carpal Tunnel' pada bahagian tangan.

"Kaki kiri saya bengkak teruk, tangan pula dua-dua belah kena Carpal Tunnel, doktor kata tak payah risau semua ni akan berakhir lepas bersalin," tulis Fasha di Instagram.





Fasha juga mengucapkan terima kasih kepada Aidil kerana selalu mengurutnya setiap hari untuk melegakan kesakitan yang dialami.

"Suami tolong urut setiap hari, Alhamdulillah, terima kasih suamiku, saya tak boleh hidup tanpa awak dan anak-anak," tulisnya lagi.

Meninjau ruangan komen, rata-rata pengikut Fasha berkongsi tips penjagaan kesihatan ketika hamil, pada masa yang sama, ramai juga yang mendoakan agar urusan untuk bersalin tidak lama lagi dipermudahkan.

Kaki kiri kami bengkak teruk, tangan pula dua2 belah kena Carpal tunnel . Doktor kata tak payah risau semua ni akan berakhir lepas bersalin. Suami tolong urut2 setiap hari Alhamdulillah. Terima kasih suami ku I can’t live without you my hero and my kids #iburayfalraysha . Ok siapa yang kenal makcik2 pakar urut orang hamil (yang bertauliah) please DM me ok. Thanks ❤️

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on


Terdahulu, Fasha mendirikan rumah tangga bersama pelakon Aidil Aziz pada 30 Mac 2019.

Ia merupakan perkahwinan pertama buat Aidil dan kedua untuk pelakon jelita itu.

Fasha pernah mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan, Rizal Ashram Ramli (Jejai), pada 27 April 2012 dan bercerai pada 20 Januari 2016.

Hasil perkahwinan, Fasha dan Jejai dikurniakan dua cahaya mata, Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemaima.