Mencari susu yang penuh kebaikan untuk anak-anak sememangnya sukar untuk ibu bapa pada waktu sekarang lebih-lebih lagi dengan kewujudan pelbagai produk.

Ibu bapa tidak perlu risau, atas permintaan ramai, jenama tenusu Farm Fresh kembali dengan produk Farm Fresh Grow dalam format susu tepung sesuai untuk kanak-kanak berumur 1-6 tahun.

Mesti ibu bapa tertanya-tanya, apa kebaikan dan kelebihan Farm Fresh Grow jika dibandingkan dengan produk-produk tenusu lain?

Di bawah ini kami sertakan mengapa Farm Fresh Grow, susu yang SEMOOOOOANYA™ BAIK adalah produk yang terbaik untuk anak anda.

1. Terdapat Dalam Pek Sachet

Farm Fresh Grow tersedia dalam 3 saiz berbeza, iaitu 500G, 800G dan paling istimewa, juga terdapat dalam sachet 30Gx10 pek yang mudah untuk disediakan di mana-mana dan mudah untuk disimpan!

Untuk tahu harga, pergi je ke Instagram atau Facebook Farm Fresh Milk Malaysia. Tersedia dalam variasi untuk 1-3 tahun dan 1-6 tahun.

2. Probiotik BB-12

Anak-anak selalu meragam sebab sembelit atau perut kembung selepas minum susu, Susu Tepung Rumusan Farm Fresh Grow penuh dengan kebaikan probiotik BB-12 yang membantu penghadaman anak-anak! Lepas ni takda dah nangis sebab sakit perut. Memudahkan ibu-bapa!

3. Diperbuat Dengan Susu Penuh Krim dari Tenusu Lembu

Susu penuh krim dari tenusu lembu telah dilengkapi khasiat yang penting seperti kalsium, protein dan lemak tenusu yang semestinya lebih mudah diserap oleh badan anak-anak.

Farm Fresh tidak menambah maltodekstrin, lemak sayuran atau kalsium karbonat di dalam Susu Tepung Rumusan Farm Fresh Grow.

Ibu bapa perlu sentiasa peka dengan bahan-bahan yang terdapat dalam makanan dan minuman anak-anak kerana pentingnya untuk ibu bapa berikan nutrisi yang lebih baik untuk anak-anak yang tidak akan memberi kesan kepada tumbesaran mereka.

4. Mengandungi 22 Vitamin & Mineral

Susu Tepung Rumusan Farm Fresh Grow mengandungi 22 vitamin dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak-anak anda. Kandungan DHA yang ditambah adalah untuk membantu perkembangan otak!

5. 100% Tanpa Gula Tambahan

Gula mempunyai banyak nama, namun kerana nama yang bermacam pada label, mungkin susah untuk ibu bapa mengenal pasti ia adalah gula. Farm Fresh memberi jaminan tiada sebarang gula tambahan dalam Susu Tepung Rumusan Farm Fresh Grow, tiada maltodekstrin mahupun sukrosa!

Gula berlebihan tidak bagus untuk anak-anak membesar. Namun begitu, rasa manis dan lemak asli tenusu membuatkan rasa susu ini sedap berkrim! Orang dewasa pun pasti suka.

Yang penting, Farm Fresh Grow, Semoooooanya Baik!

Nak beli? Senang je! Boleh pergi ke pasaraya berdekatan anda, atau dari Home Dealer kami! Juga boleh beli di TikTok https://www.tiktok.com/@farmfreshmilkmalaysia?_t=8hXhj8q7Q7W&_r=1 atau Shopee https://shp.ee/r8aq7qr