Pemakanan yang sihat dalam kehidupan seharian amatlah penting. Salah satu jenis makanan yang perlu diambil setiap hari adalah buah-buahan.

Selain rasa yang enak dan menyegarkan, buah-buahan mengandungi pelbagai khasiat penting untuk tubuh badan. Jom ketahui khasiat lemon dan delima!



Lemon

Lemon sememangnya sangat enak dibuat minuman. Selain warna menarik dan rasa menyegarkan, khasiat lemon boleh memberi manfaat kepada kesihatan tubuh badan dan kecantikan.

Ramai sudah tahu buah lemon adalah sumber Vitamin C yang baik, ia juga rendah kalori dan membantu melancarkan penghadaman.

Selain itu, khasiat lemon juga dapat meningkatkan tenaga dan menguatkan sistem imuniti tubuh kerana ia mengandungi Vitamin C.

Bukan itu sahaja, kandungan Vitamin C dan antioksidan dalam lemon juga bermanfaat untuk kecantikan kulit, amalkan sentiasa sebagai 'rahsia' kulit sihat anda!



Delima

Buah delima mempunyai rasa manis yang enak dan warna yang sangat menyelerakan. Ia juga rendah kalori dan tinggi kandungan Vitamin C.

Selain itu, khasiat buah kegemaran ramai ini juga mampu meningkatkan kesihatan kulit.

Sebagaimana lemon, buah delima juga dapat meningkatkan tenaga dan menguatkan sistem imun tubuh dengan kandungan Vitamin C dan antioksidan penting di dalamnya



Oleh itu, amalkan pengambilan dua buah ini setiap hari. Jika gaya hidup dan rutin harian anda sibuk, tidak mengapa, anda tidak perlu meluangkan masa yang lama untuk mengupas dan menyediakan hidangan buah-buahan ini.

Minum saja Minuman Vitamin WonderDewi-C Perisa Lemon dan Minuman Vitamin WonderDewi-C Perisa Delima kerana ia diperbuat daripada pati bua tanpa gula tambahan, tiada pewarna dan perisa tiruan. Jadi, Minuman Vitamin WonderDewi-C ini sesuai dinikmati oleh pelbagai lapisan umur sebagai minuman kesihatan harian.



Lebih menarik, pelan WonderDewi Flexi GOOODPLAN lebih menjimatkan dan anda dapat menikmati minuman yang baik untuk kesihatan dan kecantikan ini setiap hari. (RM 50 langganan bulanan untuk dua kotak).

Dua kotak Minuman Vitamin WonderDewi-C mengandungi 12 jus di dalamnya. Memang berbaloi!

Selalunya pada harga biasa, dua kotak Minuman Vitamin WonderDewi-C berharga RM80, tetapi jika anda melanggan WonderDewi Flexi GOOODPLAN, anda hanya perlu membayar RM50 untuk dua kotak yang mempunyai 12 jus di dalamnya.

WonderDewi Flexi GOOODPLAN juga menawarkan pelbagai produk kecantikan, solekan dan penjagaan kulit hingga RM1,900 tapi masih dalam bayaran RM50 sebulan, lebih menarik, penghantaran pun percuma!

Untuk info lanjut, layari www.wonderlab.com.my dan akaun Facebook serta Instagram @WonderLabOfficial. Anda juga boleh mendaftar langganan WonderDewi Flexi GOOODPLAN dengan agen jualan Wonder Star yang ramah dan mesra!




Kredit Foto: iStockphoto & Dreamstime.com