Pelbagai jenis gambar yang dikongsikan oleh orang ramai sempena dengan kedatangan lebaran. Ada yang memuat naik gambar bersama keluarga dan ada juga yang mengabadikan momen indah bersama rakan-rakan.

Jurulatih kecergasan terkemuka, Kevin Zahri juga tidak terlepas daripada melakukan hal yang sama.

Cuma, perkongsian sekeping gambarnya di Facebook menerima kritikan daripada segelintir netizen apabila memperlihatkan dia mencium bibir anak lelakinya, Rafael Zahri.

Menerusi salah satu komen di Facebook, netizen memberitahu yang cium bibir anak adalah satu hal yang dilarang.

Ada juga yang meninggalkan respons mencium bibir anak sebagai perlakuan yang tidak molek untuk dikongsi.

“Anak besar tu tak elok lah cium kat mulut. Tak diajar budaya dan agama ye? Saja jer nak cakap sebab nampak tak sopan. Bukan nak acah-acah baik atau ahli syurga.”

“Jangan normakan cium mulut anak macam ni. Maaf sekadar tegur.”

Bagaimanapun, ada juga yang melihat tindakan Kevin itu sebagai satu perkara yang normal.

“Beautiful. Ibu saya selalu cium kami adik-beradik ketika kecil seperti ini. Kamu yang fikir ia jijik pasti mempunyai pemikiran yang kotor.”

“Seronok baca sebahagian komen. Bagus Kevin tunjukkan kasih sayang terhadap anaknya. Anaknya akan membesar dengan menyayangi dan menghormati orang dewasa dan membawa kasih sayang yang serupa terhadap keluarganya. Well done Kevin.”