Pelakon Fathia Latiff bakal membuat kemunculan semula dalam bidang lakonan apabila tampil dalam sebuah filem romantik berjudul Gracias Barcelona.

Istimewanya Filem terbitan Azura Pictures ini, Fathia akan bergandingan bersama aktor kacak Kamal Adli.

Menerusi laman sosial Instagram, Fathia berkongsi poster terkini filem tersebut untuk tatapan umum.

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)


Gracias Barcelona mengisahkan Kamal dan Fatiha mula jatuh cinta sejak menuntut di Barcelona, namun hubungan mereka di uji apabila pulang ke Malaysia.

Dalam usia yang masih muda dan cabaran kehidupan, mereka tewas dengan ujian alam perkahwinan. Siapa yang melukakan dan terluka?

Sementara itu di ruangan komen, ramai peminat dan pengikut pelakon drama hit Ariana Rose itu sudah tidak sabar menantikan kemunculan Fathia.

“Wahh finally dapat tengok Fathia berlakon lagi,” komen seorang wargamaya.

“Tak sabar! Lama tunggu dia berlakon balik,” ujar seorang wargamaya.

“Terbaik, Fathia is back. Mesti tengok punya,” tulis seorang wargamaya.

“Rindunyaaaa! At last, your comeback movie,” kata seorang wargamaya.

“Alhamdulillah Fathia comeback. Tak sabar nak tengok gandingan mantap Kamal dan Fathia,” sokong seorang wargamaya lagi.

Selain Fathia dan Kamal, filem ini turut membariskan pelakon handalan seperti Afiq Muiz (orang ketiga), Bell Ngasri (rakan baik Kamal) dan Aleza Shadan (ibu Fathia).

Saksikan filem romantik drama, Gracias Barcelona yang akan berada di Pawagam Rumah Anda, Astro First bermula 13 Januari 2022.

Untuk melanggan sila ke saluran 480 atau anda juga boleh strim di Astro Go atau On Demand. Dengan hanya RM15, anda boleh menonton selama 48 jam (2 hari) secara berulang-ulang.