Laman Utama

Take CTRL Episod Akhir: Seorang Akan Terperangkap Dalam Dunia Gaming, Dapatkah Mama & Papa Dibawa Keluar Ke Dunia Nyata?

Syafiqah Jalal
05/03/2022
06:32 MYT
Hari yang dinanti-nantikan sudah tiba! Siri pertama komedi kekeluargaan TA-DAA! Take CTRL episod akhir bakal ditayangkan malam ini.,
Siri berkenaan dibintangi pelakon popular Shaheizy Sam bersama pelakon baru Hana Nadira, bintang Maharaja Lawak Mega (MLM) Prakash, Farid, dan Chi Ho, Jinnyboy, Jenn Chia dan ramai lagi.
Seperti semua peminat dan penonton setia Take CTRL tahu Mama dan Papa mereka kini terperangkap dalam dunia ‘gaming’ anak mereka.
Dalam episod akhir ini anak-anaknya Sky dan Ram akan mencari jalan bagaimana hendak membawa Mama dan Papa mereka ke dunia nyata.
Namun tidak semudah itu kerana banyak halangan yang mereka tempuhi untuk mengembalikan Mama dan Papa mereka.
Bukan sahaja sukar dan berdebar untuk menyelamatkan Mama dan Papa tetapi mereka telah dihalang oleh seseorang, siapakah mereka?
Paling mendebarkan untuk episod akhirnya akan ada seorang yang akan kekal di dalam dunia ‘gaming’ buat selamanya, siapakah itu?
Adakah mereka dapat bersatu kembali menjadi satu keluarga? Saksikan Take CTRL episode akhir hari ini, jam 9.00 malam di saluran TA-DAA! (Astro 612).
Jika anda terlepas episod terdahulu, jangan bimbang kerana episode penuh Take CTRL turut ditayangkan On Demand menerusi Ultra Box dan Astro GO App.
Selain itu, kelebihan ia ditayangkan di On Demand adalah siri ini akan disertakan dengan sari kata berbahasa Melayu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

Pasukan Malaysia Muncul Juara Honor of Kings Invitational, Bawa Pulang RM 1.4 Juta

gempak
11/07/2024
11:55 MYT
Kuasa besar e-sukan Honor of Kings, LGD Gaming Malaysia dinobatkan sebagai juara kejohanan Honor of Kings Invitational Musim 2 selepas menewaskan Team Secret pada peringkat akhir kejohanan tersebut.
Hiburan

Takdir Itu Milik Aku Banyak Kejutan, Jom Layan Dua Episod Akhir Malam Ini!

gempak
23/05/2024
07:53 MYT
Drama popular Takdir Itu Milik Aku dari Karya Terbaik Siti Rosmizah yang menerima sambutan penonton bakal melabuhkan tirainya pada malam ini.
Drama

Drama Karya Terbaik Siti Rosmizah, Takdir Itu Milik Aku Disambung Lagi 13 Episod!

gempak
02/05/2024
14:55 MYT
Drama bersiri popular kegemaran ramai lakonan Emma Maembong dan Shaheizy Sam itu mendapat sambutan positif dan permintaan menggalakkan selepas episod terakhir pada malam ini (2 Mei 2024). Sambungan TIMA bakal meneruskan kisah tragis Dian yang masih belum pulih ingatan, manakala Zarif dikhabarkan curang bersama Azura. Dian sangat kecewa atas perb
Hiburan

Jom Temui Meerqeen, Mimi Lana, Mierul Aiman, Shaheizy Sam, Emma Maembong & Ramai Lagi Di HELLO NU SENTRAL!

gempak
18/04/2024
04:02 MYT
Astro bakal membawakan artis-artis kesayangan korang ke NU Sentral Kuala Lumpur pada 27 April ini bermula pukul 3 petang.
Hiburan

Shaheizy Sam Tak Suka Watak Zarif Dalam ‘Takdir Itu Milik Aku’ - “Saya Tak Bagi Anak-Anak Tengok, Takut Nanti Mereka…”

gempak
17/04/2024
09:55 MYT
Ramai kecam watak Zarif.