Hari yang dinanti-nantikan sudah tiba! Siri pertama komedi kekeluargaan TA-DAA! Take CTRL episod akhir bakal ditayangkan malam ini.,

Siri berkenaan dibintangi pelakon popular Shaheizy Sam bersama pelakon baru Hana Nadira, bintang Maharaja Lawak Mega (MLM) Prakash, Farid, dan Chi Ho, Jinnyboy, Jenn Chia dan ramai lagi.

Seperti semua peminat dan penonton setia Take CTRL tahu Mama dan Papa mereka kini terperangkap dalam dunia ‘gaming’ anak mereka.

Dalam episod akhir ini anak-anaknya Sky dan Ram akan mencari jalan bagaimana hendak membawa Mama dan Papa mereka ke dunia nyata.

Namun tidak semudah itu kerana banyak halangan yang mereka tempuhi untuk mengembalikan Mama dan Papa mereka.

Bukan sahaja sukar dan berdebar untuk menyelamatkan Mama dan Papa tetapi mereka telah dihalang oleh seseorang, siapakah mereka?

Paling mendebarkan untuk episod akhirnya akan ada seorang yang akan kekal di dalam dunia ‘gaming’ buat selamanya, siapakah itu?

Adakah mereka dapat bersatu kembali menjadi satu keluarga? Saksikan Take CTRL episode akhir hari ini, jam 9.00 malam di saluran TA-DAA! (Astro 612).

Jika anda terlepas episod terdahulu, jangan bimbang kerana episode penuh Take CTRL turut ditayangkan On Demand menerusi Ultra Box dan Astro GO App.

Selain itu, kelebihan ia ditayangkan di On Demand adalah siri ini akan disertakan dengan sari kata berbahasa Melayu.