,
Laman Utama

Tayang ‘Six Pack’ Ketika Bercuti, Netizen Tak Senang Duduk Tengok Penampilan Atiq Azman - “Bangga Gila Tunjuk Aurat…”

Asyikin Mayudin
29/06/2023
00:55 MYT
Perkongsian foto pelakon Atiq Azman yang sedang bercuti di Pulau Perhentian menerusi laman Instagram miliknya mengundang pelbagai reaksi daripada netizen.
Apa yang menjadi perbualan hangat apabila Atiq sebelum ini muncul dalam industri dengan imej ‘budak tahfiz’ kini semakin berani menayang aurat sehingga mendedahkan six pack kepada umum.
Meskipun sudah pernah beberapa kali dia menayang six pack di media sosial, namun pelakon drama Nur ini dilihat semakin berani dan seakan-akan tidak lagi mengendahkan kecaman netizen.
Menerusi perkongsian itu, Atiq mengenakan seluar pendek paras paha berserta baju kemeja tidak dikancing dan memperlihatkan bahagian dadanya.
Bukan itu sahaja, dia juga memakai gelang tangan serta rantai di leher sambil duduk membelakangi pantai.
Ramai netizen yang mengkritik dan kecam tindakan berani pelakon itu mendedahkan aurat dan mempertikaikan kenyataannya sebelum ini yang mahu menjaga batas ketika berlakon demi menjaga nama baik keluarga.
“Dulu masa dia mula-mula timbul, minat tengok dia berlakon sebab tak ada sentuh-sentuh sekarang berlakon dah start sentuh-sentuh. hmmm.
“Dah mula tunjuk badan seksi. Berdosa la. Tu la bila badan dah cantik suka nak tunjuk dan buka aurat. Tak baik la, simpan untuk diri sendiri.
“Wah, bangga gila tunjuk aurat, dah macam orang barat eh, bagus-bagus,” komen netizen. ARTIKEL BERKAITAN: Dituduh Lelaki Gay, Atiq Azman Mahu Ambil Tindakan; “Standby Nak Saman, Jangan…”
ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] Atiq Azman Belanja Six Pack, Netizen ‘Tergamam’; “Rajin-Rajin La Up Video Macam Ni”
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Zynakal Terlibat Dalam Kemalangan, Tiada Kecederaan Yang Serius - “Puncanya Elak Kereta Sebab Tak Bagi Signal”

gempak
24/06/2024
06:09 MYT
Malang tidak berbau, itulah nasib yang menimpa penyanyi rap Zynakal apabila dia terlibat dalam kemalangan jalan raya ketika menunggang motosikal bersama beberapa rakannya, pada Ahad.
Hiburan

Atiq Azman Akui Kesilapan Sendiri ‘Tayang Aurat’ - “Saya Ada Asas Dalam Bidang Agama, Tapi Tidak Gunakan Dengan Baik”

gempak
22/02/2024
00:55 MYT
Atiq mengakui kesilapannya.
Laman Utama

"Wallahi, Saya Tak Tengok Content Sajat" - Atiq Azman Nafi Tiru Live Masak-Masak Sajat

gempak
24/09/2023
02:55 MYT
Pelakon Atiq Azman menafikan dakwaan segelintir warganet bahawa dia meniru konten memasak live sepertimana usahawan viral Nur Sajat.
Laman Utama

Isu Tayang ‘Six Pack’, Atiq Azman Terkilan Digelar Bekas Tahfiz ‘Teruk’ - “Bukan Nak Menggelupur, Kau Tengok Artis Lain berlambak…”

gempak
01/07/2023
00:55 MYT
Atiq berang digelar budak tahfiz yang teruk.
Laman Utama

Dituduh Lelaki Gay, Atiq Azman Mahu Ambil Tindakan; “Standby Nak Saman, Jangan…”

gempak
01/02/2023
03:00 MYT
Atiq tegas!