Pelakon Noorkhiriah membuat keputusan untuk berhenti berkongsi foto dan video peribadinya buat sementara waktu di akaun Instagram miliknya.

Noorkhiriah bertindak demikian selepas difahamkan menerima teguran yang mengaibkan oleh netizen atau pengikut laman sosialnya.

“Dah lah malas nak post apa-apa dah lepas ni. Maaf, post review jela.

“Pergi Korea jap. dah sejuk akak post gambar balik.

“Nak tegur, tegurlah tapi lagi cantik dm (mesej peribadi) atau Whatsapp. Takdelah semua tau, bila semua tau kadang-kadang itu membuka ruang yang pendek akan menjadi panjang.

“Akak simple adik, tiap teguran akak terima tapi bukan secara public. Kita tutup aib orang, Allah tutup aib kita..” katanya.

Noorkhirah berkongsi perkara tersebut di akaun Instagram miliknya.

Pelakon drama Nur itu menutup komen bagi entri tersebut dan entri sebelumnya.

Difahamkan teguran itu diterima dari entri sebelumnya itu.

Dalam kemas kini terdahulu Noorkhiriah memuat naik rakaman video dirinya yang cuba duduk di atas sebuah moto berkuasa tinggi untuk bergambar.

Pi Korea Sat..Dah Sejuk Akak Post Gambar Balik..Nak Tegur..Tegurlah Tapi Lagi Cantik DM atau WASAP..takdelah smua tau..bila semua tau kdg2 itu membuka ruang yg pendek akan menjadi panjang..akak simple dik..tiap teguran akak terima tapi bukan secara PUBLIC..Kita Tutup Aib Orang..Allah Tutup Aib Kita..

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17) on