,
Laman Utama

Telefilem & Dokumentari Hebat Untuk Anda Saksikan Di Astro Oasis Sepanjang Hari Raya Aidiladha Tahun Ini

Izwan Isa
09/07/2022
12:20 MYT
Hari Raya Aidiladha bakal menjelang esok. Bagi menyerikan lagi sambutan Hari Raya Haji pada tahun ini, Astro Oasis membawakan seleksi hiburan menarik 9 hingga 14 Julai ini.
Tahu Ke Tidok: Edisi PAFA 11 Julai 2022, 10AM Program komedi Islam yang mengimbau kembali pembelajaran PAFA (Perkara Asas Fardhu Ain) dikalangan penonton serta selebriti tempatan. Berpandukan soalan-soalan asas PAFA yang dipelajari semenjak di bangku persekolahan. Disertakan juga dengan permainan teka lagu nasyid yang mengimbau kenangan kita pada masa lalu.
Tanah Kubur 11 Julai, 5PM Tok Adi cuba menyiasat kejadian pelik yang berlaku ke atas beberapa orang yang tinggal di daerah yang berbeza dan langsung tiada kaitan.
Tanah Kubur Hati Hitam 12 Julai, 5PM Kamaliah mengesyaki anaknya seorang OKU telah di dera ketika berada di rumah jagaan. Namun, Norma pengasuh rumah jagaan tersebut menafikan itu adalah perbuatannya tetapi Tok Adi tidak mempercayainya.
Tanah Kubur Peneman 13 Julai, 5PM Jebat menggunakan saka untuk menipu pengikutnya tentang ajaran dibawanya. Tok Adi mula syak pada ajaran yang dibawa oleh Jebat setelah melihat perlakuan para pengikutnya yang terpesong.
Tanah Kubur Fitnah Akhir Zaman 14 Julai, 5PM Khatijah janda yang mengandung telah menuduh Tok Adi merogolnya. Tok Adi telah ditangkap penduduk kampung namun dia menafikan semua tuduhan dan berdoa supaya Allah tunjukkan kebenarannya.
Journey To Mecca 11 Julai, 11PM Sebuah dokumentari tentang perjalanan ibadah haji bagi para jemaah yang terdahulu. Ia menyingkap bagaimana mereka menemukan jalan dalam menempuh kesusahan, kesulitan serta bahaya yang bakal mereka hadapi.
Kesemua rancangan ini boleh dinikmati menerusi saluran Astro Oasis dan Astro Oasis HD.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Laman Utama

Mawi Jawi, Belajar Tulisan Jawi Sambil Berhibur Bersama Mawi

gempak
17/12/2022
07:45 MYT
Menarik program baru ni.
Laman Utama

Telefilem & Dokumenari Menarik Untuk Anda Saksikan Di Astro Oasis Sepanjang Hari Raya Aidiladha Tahun Ini

gempak
05/07/2022
11:50 MYT
Rancangan menarik Hari Raya Aidiladha
Laman Utama

9 Program Menarik Untuk Anda Di Saluran-Saluran Astro Sepanjang Ramadan Ini

gempak
06/04/2022
10:50 MYT
Program menarik untuk penonton sepanjang Ramadan
Laman Utama

Rockstar Ke Masjid, Tazkirah Malam Jumaat, Kembara Chef Wan 2022? Astro Oasis ‘Hidang’ 8 Rancangan Penuh Ilmiah Ramadan Ini!

gempak
03/04/2022
05:01 MYT
Menarik sepanjang puasa!
Laman Utama

Salamun ‘Alaik Program Baharu Astro Oasis, Bicara Tentang Sunnah Rasulullah SAW

gempak
17/06/2021
14:15 MYT
Paling best segmen belajar jawi!