Bulan Ramadan yang mulia tiba lagi. Menyambutnya bersama keluarga tentulah membuatkan kita lebih mengenali erti kasih sayang. Apatah lagi yang mempunyai keluarga dengan anak kecil. Mungkin kali pertama mereka dididik untuk berpuasa dan tentunya memberikan kepuasan kepada ibu bapa.

DUTCH LADY dengan 5X DHA* ingin bersama anda dan keluarga mengambil keberkatan bulan Ramadan ini untuk berkongsi keindahannya melalui ‘Buat Baik 30 Hari Ramadan Bersama DUTCH LADY 5X DHA*.



Kalendar 30 hari yang mudah dan lengkap ini boleh mengeratkan lagi hubungan sesama ahli keluarga. Apatah lagi ianya dapat mendidik anak-anak kita sedari kecil lagi tentang perkara-perkara yang baik serta mampu dilakukan sepanjang bulan Ramadan.



DUTCH LADY dengan 5X DHA* merupakan susu tepung rumusan untuk kanak-kanak yang diformulasi untuk anak-anak yang berumur 1 hingga 6+ tahun. Ia memberikan banyak kebaikan untuk anak anda dan turut sesuai dinikmati sepanjang Ramadan.



DUTCH LADY dengan 5X DHA* juga mengandungi nutrisi dan khasiat yang diperlukan oleh anak-anak anda serta membantu mereka kekal bertenaga sepanjang hari.

Bukan itu sahaja, DUTCH LADY dengan 5X DHA* mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral untuk membantu perkembangan anak, dan pastinya memberikan kecerdasan minda buat anak-anak anda belajar tentang puasa, nilai-nilai murni dan erti kasih sayang. Malah, DUTCH LADY dengan 5X DHA* juga didatangkan dengan pelbagai perisa kegemaran kanak-kanak.



Kerana itulah juga DUTCH LADY dengan 5X DHA* menyediakan jadual istimewa ‘Buat Baik 30 Hari Ramadan’ untuk sama-sama menerapkan nilai-nilai murni agar anda dan anak-anak anda merapatkan lagi hubungan sepanjang bulan Ramadan.

Jangan lupa untuk mendapatkan maklumat dan muat turun jadual ‘Buat Baik 30 Hari Ramadan Bersama DUTCH LADY 5X DHA* di www.smartmoments.com.my Anda juga boleh mendapatkan sampel percuma dengan melayari laman web tersebut.



Terdapat juga promosi jika anda membeli DUTCH LADY denga 5X DHA* di mana-mana cawangan Billion, Manjaku dan Mydin sepanjang bulan Ramadan ini.

DUTCH LADY Dengan 5X DHA* Pilihan Lebih Bijak.

*5X DHA: Berbanding dengan susu tepung rumusan untuk kanak-kanak yang terdahulu (Tahun 2009)