,
Laman Utama

Terima Kasih Gerak Khas, Sheera Jumpa Jodoh Polis - “Bakal Suami Juga Seorang Anggota, Jayakan Episod OPS Labuan”

Mya Amri
02/04/2021
05:19 MYT
Pelakon Sheera Iskandar mendedahkan bakal mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihannya yang merupakan seorang anggota Polis.
Menerusi hantaran di akaun Instagramnya, Sheera berkongsi dia bertemu jodoh dengan bakal suaminya menerusi drama bersiri terkenal, Gerak Khas.
Gerak khas akan sentiasa dekat di hati, Sheera hargai sangat sebab dari Gerak Khas juga Sheera berjumpa dengan bakal suami Sheera yang juga seorang anggota Polis sewaktu menjayakan episode OPS Labuan.
Gerak Khas dah tamat, doakan Sheera teruskan kehidupan sebagai isteri Polis pula. #goodbyeInspektorSheera.” coretnya.
Dalam pada itu, Sheera juga turut mengucapkan terima kasih kepada Datuk Yusuf Haslam kerana memberi peluang untuk menjadi keluarga Gerak Khas.
“Terima kasih banyak Datuk Yusuf Haslam kerana memberi peluang kepada Sheera untuk membawa watak #inspSheera dalam #GerakKhas.
“Terima kasih banyak juga buat team produksi dan juga rakan-rakan seperjuangan yang Sheera sayangi dan dah anggap sebagai keluarga,” tulisnya.
BACA: Netizen Throwback, Sedih Lepas 21 Tahun Akhirnya Gerak Khas Tamat - “Tengok Dari Darjah 5, Sekarang Dah 32 Tahun”
Terdahulu Gerak Khas diiktiraf oleh The Malaysia Book of Records (MBR) sebagai drama bersiri paling lama bersiaran di Malaysia.
Gerak Khas mula ditayangkan di RTM pada 5 April 1999 dan watak-watak terkenal antaranya ACP Haris, ASP Jeslina, ASP Salina, Inspektor Mazlan, Inspektor Sheera, dan DSP Aleeza masih lagi diingati hingga kini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Raline Shah Minta Ibu & Bapa Carikan Jodoh : “Saya Tinggal Pilih”

gempak
11/09/2024
14:50 MYT
Aktres Indonesia, Raline Shah terkenal bukan hanya kerana bakat lakonan tetapi kejelitaannya.
Hiburan

Tak Rimas Dengan Soalan Jodoh, Nadia Brian Dapat Banyak Mesej Lelaki Nak Kenal - “Saya Tak Tahulah Siapa Boleh Bersama Dengan…”

gempak
07/09/2024
06:55 MYT
Selagi masih memegang status ‘single’, pelakon Nadia Brian mengakui dia tidak berasa rimas mahupun penat dengan pertanyaan berkaitan jodoh.
Hiburan

"Saya Terlalu Sibuk!" - Amir Masdi Tak Sempat Fikir Fasal Cinta, Hanya Fokus Kerja Sahaja

gempak
02/09/2024
06:04 MYT
Penyanyi Amir Masdi menjelaskan bahawa dia tidak memberi fokus kepada mencari pasangan hidup sebaliknya hanya memberikan tumpuan sepenuhnya untuk mengembangkan kerjaya.
Hiburan

“Urusan Jodoh, Ajal & Maut Bukanlah Di Tangan Saya” - Mimi Lana

gempak
17/08/2024
09:55 MYT
Pelakon Mimi Lana tampil bersuara selepas hubungan percintaannya bersama aktor Syafiq Kyle kembali menjadi perbualan netizen.
Viral

Ananda Natasha Tak Tolak Berjodohan Dengan Ezra Kairo - "Kalau Ada Jodoh, Ada Lah"

gempak
12/08/2024
08:25 MYT
Dilihat semakin rapat dengan penyanyi, Ezra Kairo, bekas isteri kepada personaliti media sosial, Andika Putera, Ananda Natasha, tampil mengulas lanjut berkaitan perkara tersebut.