Laman Utama

Teruja Jumpa Cef Popular Gordon Ramsay, Telefon Siti Nurhaliza Buat Hal Waktu Bergambar; “Tiba-Tiba Hang…”

Shahrin Zulkifle
10/12/2022
00:00 MYT

Penyanyi tershohor, Datuk Sri Siti Nurhaliza berkongsi rasa teruja apabila berkesempatan bertemu dengan cef terkenal dunia, Gordon Ramsay baru-baru ini.

Menerusi hantaran terbaharu di Instagram, Siti memuat naik beberapa momen yang sempat dirakam bersama cef tersebut ketika menghadiri majlis perasmian di restoran milik Ramsay yang terletak di Bandar Sunway, Petaling Jaya.

“A night with Master Chef, Gordon Ramsay,” tulisnya ringkas pada kapsyen.

Ramsay yang juga tersenarai sebagai antara cef terbaik dunia itu hadir ke Malaysia bagi melawat restoran miliknya yang baharu sahaja dibuka pada Jun lalu sekali gus merasmikan pembukaan restoran berkenaan.

Pada majis berkenaan, Siti yang manis mengenakan blouse longgar berwarna kuning turut ditemani suami, Datuk Sri Khalid Mohd Jiwa.

Bagaimanapun, apa yang mencuit hati adalah apabila Siti memaklumkan telefon bimbitnya ketika itu mengalami masalah (hang) sehingga hasil foto yang diambil bersama Ramsay seakan kabur.

“Tiba-tiba phone saya hang, jadi inilah sajalah gambar kenangan yang ada,” tambahnya lagi.

Menjengah je ruangan balas, segelintir netizen terhibur dengan perkongsian pelantun lagu Wajah Kekasih itu.

“Time-time tu la nak buat hal kan, sebelum jumpa Ramsay ok je hahah,” kongsi seorang wargamaya.

“Saya rasa phone Datuk starstruck (tergamam) bila nampak Ramsay, haha” kata seorang warganet.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.
Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.
Hiburan

"Saya Bertuah Masih Hidup" - Gordon Ramsay Alami Kemalangan Basikal, Menggeletar Tunjuk Kesan Lebam

gempak
16/06/2024
11:13 MYT
Pantang maut sebelum ajal! Cef selebriti popular Britain, Gordon Ramsay bertuah masih diberikan kesempatan untuk meneruskan kehidupan selepas terbabit dalam kemalangan ngeri ketika melakukan aktiviti berbasikal baru-baru ini.
Hiburan

Aina Abdul, Ernie Zakri Bakal Duet Lagu Kurik Kundi! Ini Kejutan Lain Konsert Destiny Of Music

gempak
08/06/2024
18:17 MYT
Konsert Destiny of Music yang akan diadakan di Dewan Agung Tuanku Canselor UiTM Shah Alam pada 29 Jun 2024 ini tampil kelainan dengan mempersembahkan perjalanan dan perkembangan muzik dari era 80-an hingga ke masa kini.