Salah seorang pekerja butik pakaian dalam dan kecantikan di United Kingdom yang dikenali sebagai Rachel berhenti kerja selepas melalui pengalaman yang menjijikkan.

Wanita itu yang mendedahkan pengalaman jijik itu menerusi platform TikTok memberitahu dia telah terpegang najis manusia di dalam salah sebuah bilik persalinan di butik tersebut.

Menurut Rachel, dia terpegang najis manusia selepas mahu mengutip pakaian dalam yang ditinggalkan pelanggan selepas mencubanya. Bukan sahaja mengambil pakaian dalam, dia juga telah memegang najis tersebut di lantai bilik persalinan tersebut.

Dengan meletakkan tajuk One Thing About Me, video pendek bersama foto bukti tersebut menjadi trending malah telah ditonton sebanyak 3.3 juta kali.

Wanita itu mengatakan dia sudah tiga tahun bekerja di butik tersebut, namun memegang najis manusia yang ditinggalkan dalam bilik persalinan adalah peristiwa pertama terjadi kepadanya.

“Ada pakaian dalam yang berterabur di lantai selepas seorang pelanggan keluar dari bilik persalinan.

“Jadi saya menundukkan badan dan mengambil satu, tapi saya telah terpegang benda lain.

“Ia rupa rupanya najis manusa yang agak besar dan saya telah memegang dengan tangan sendiri!”luahnya seperti dilaporkan Dailystar.co.uk.

Biar jijik, Rachel tetap membersihkan kesan najis yang telah ditinggalkan.

Dia kemudian mengambil keputusan untuk berhenti, namun menegaskan ia bukan kerana salah jenama tersebut dengan mengatakan Victoria Secret adalah sebuah butik atau syarikat yang amat baik.