,
Laman Utama

Tindakan Ella Padam Semua Gambar Di IG Cetus Tanda Tanya - “Terima Kasih Untuk…”

Asyikin Mayudin
01/03/2023
23:56 MYT
Tindakan ratu rock Malaysia Ella memadam semua gambar di laman Instagram miliknya menimbulkan tanda tanya dalam kalangan peminat.
Tanpa memberi sebarang penjelasan, penyanyi berusia 57 tahun itu hanya memuat naik foto tulisan mengucapkan terima kasih untuk 35 tahun.
“Terima kasih untuk 35 tahun. Ella,” tulisnya secara ringkas.
Bagaimanapun tidak dapat dipastikan apa maksud yang tersirat di sebalik perkongsian itu namun difaham 35 tahun itu seakan-akan memberi gambaran tempoh perjalanannya dalam industri seni.
Rata-rata netizen dan rakan selebriti meluahkan rasa sayang terhadap penyanyi yang sudah menghiburkan peminat selama lebih 35 tahun.
“Terima Kasih kerana menghiburkan kami, 35 tahun yang indah, semoga berterusan di tahun-tahun mendatang.
“Thank you sis @ellaaminuddins for this 35 years journey and 20 years together. Keep it going, always there for you.
“Dari awal penglibatan Ella bermula dengan Ella and boys, sampailah sekarang,tak pernah tak sayang dengan Ella... love Ella selamanya,” komen beberapa peminat.
Malah peminat juga berharap perkongsian itu bukanlah bermaksud Ella mahu mengundur diri daripada industri seni.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Saya Sendiri Rasai Pengalaman" - Ella Puji Rawatan Hormon Skyhill Clinic, Tak Mustahil Diiktiraf Malaysia Book Of Records!

gempak
23/10/2024
18:30 MYT
Penyanyi Ella berkongsi pengalamannya menjaga dan melakukan rawatan hormon di Skyhill Clinic sejak beberapa tahun lalu.
Hiburan

Ella Bakal Persembahkan Lagu Negaraku Di Konsert After Race Fest MOTO GP

gempak
01/10/2024
18:55 MYT
Ratu Rock Malaysia, Ella bakal membuat kemunculam di pentas konsert After Race Fest yang bakal berlangsung di Helipad Litar Antarabangsa Petronas Sepang (SIC), pada 3 November depan.
Hiburan

5,000 Penonton Meriahkan Malam Hari Merdeka Pulau Pinang! Spider, Ella, Masdo Penuh Energetik

gempak
01/09/2024
11:55 MYT
Mahardika : Spider X Ella X Masdo dipercayai telah menjadi konsert terhebat yang pernah dianjurkan The Dons Group pada tahun ini serta bakal melakar sejarah tersendiri dengan bantuan kehadiran peminat.
Hiburan

Lepas 21 Tahun, Ella Syukur Standing in The Eyes of The World Masih Melekat Di Hati Rakyat Malaysia – “Dengar Terus Jatuh Cinta"

gempak
31/08/2024
08:48 MYT
Ratu rock Malaysia, Ella merasakan dirinya begitu bersyukur kerana memilik lagu popular ‘Standing in The Eye of The World’ dan sering menjadi siulan setiap kali menyambut hari kemerdekaan atau pada musim sukan.
Hiburan

Suami Ella Payung Lagu 'Mendung Tak Bererti Hujan', Ironi 'Perpisahan' 9 Tahun Sebelum Berkahwin

gempak
10/08/2024
09:00 MYT
Suami kepada ratu rock negara, Ella, Kapten Azhar Ghazali, memberitahu lagu Mendung Tak Bererti Hujan yang dinyanyikan bersama isteri tersayang di konsert Jilid Rockestra Ella: Rockers Juga Manusia punyai maksud tersendiri.
BorakSeeni