Adakah anda seseorang peminat tegar bola sepak atau mudah terpengaruh dengan kemeriahan acara bola sepak?

Tidak dinafikan, Piala Dunia sentiasa menjadi musim yang menyatu-padukan individu daripada semua lapisan masyarakat.

Pada Piala Dunia tahun ini, Celcom ingin mengumpulkan semua orang di dunia untuk menyokong pasukan kegemaran mereka dengan Gila-Gila Bola Celcom. Betul! Sudah tiba masanya untuk anda melepaskan kegilaan Piala Dunia anda dengan sorakan bola sepak rasmi kami!

Ini juga peluang anda untuk menikmati, Celcom bukan sahaja menjanjikan rangkaian tanpa gangguan, tetapi juga ada ‘Spin To Score’ untuk anda berpeluang memiliki hadiah eksklusif!

Tak percaya? Betul! Kerana kami bercakap mengenai Hyundai IONIQ 5, telefon 5G, baucar beli-belah dan banyak lagi! Ini semua boleh dimenangi melalui 'Spin to Score' melalui aplikasi Celcom Life App. Mudah sahaja, hanya muat turun aplikasi tersebut di Google Play, Huawei Appgallery atau Apple App Store.

Nikmati Perlawanan Tanpa Gangguan dengan Rangkaian Celcom No.1 di Malaysia.

Sama ada anda akan menyokong pasukan bola sepak kegemaran anda di mamak, kopitiam atau pun dalam keselesaan di rumah anda sendiri, anda pasti mahu menonton perlawanan tanpa sebarang gangguan.

Hal ini kerana tiada yang lebih menjengkelkan daripada siaran televisyen yang tersekat-sekat seketika dan meninggalkan anda dalam kegelapan pada detik-detik penting pada setiap perlawanan.

Tidak kira sama ada anda menonton perlawanan bola melalui TV, komputer riba atau telefon pintar, anda pasti inginkan rangkaian internet yang lancar. Terutamanya sekarang, apabila kita hidup dalam dunia yang disambungkan secara digital, ramai antara kita mungkin menonton perlawanan dengan rakan-rakan dan pastinya kita tidak ingin ketinggalan di saat-saat getir.

Tambahan pula, jika anda ingin menelefon atau menghantar mesej teks kepada rakan anda semasa perlawanan (jika anda menontonnya secara berasingan) pastinya anda mahu mesej anda dihantar serta-merta. Jangan biarkan komunikasi anda terhalang akibat sebarang gangguan.

Justeru, sekiranya anda mahu penstriman yang lancar atau terus berhubung dengan kemas kini langsung daripada platform sosial yang berbeza dan tanpa terlepas apa-apa. Inilah sebabnya Celcom menyediakan rangkaian yang lebih stabil, tidak kira di mana anda berada di negara ini, apabila ia datang untuk menyediakan Internet Tanpa lebih lancar supaya anda boleh menikmati setiap detik Piala Dunia!

Pilihan Di Tangan Anda!

Dalam semangat Kejohanan Piala Dunia, Celcom menawarkan 6 pelan berbeza yang boleh anda pilih untuk memenuhi keperluan anda. Dan jika anda mendaftar, menambah nilai atau membayar bil melalui mana-mana pelan di bawah, anda berpeluang untuk memenangi hadiah menarik dengan 'Spin to Score' yang tersedia untuk pelanggan baharu dan sedia ada melalui aplikasi Celcom Life:

1. Alami akses 5G PERCUMA

Daftar pelan Celcom MEGA untuk menikmati kelajuan Ultra-pantas 5G di kawasan terpilih!

2. Pelan Pascabayar XPAX Nilai All-in-One Terbaik daripada RM40/bln

Dapatkan lebih banyak pilihan Telefon PERCUMA bagi Samsung, VIVO dan OPPO, termasuk telefon 5G dengan komitmen terpendek, daripada kontrak 12 bulan! Dan nikmati sehingga 40GB internet berkelajuan tinggi dengan YouTube & Sosial Tanpa Had!

3. Telefon 5G PERCUMA jimat sehingga RM3,099!

Telefon 5G terkini kini milik anda untuk dimiliki secara PERCUMA! Dan anda akan menikmati penjimatan besar sehingga RM3,099 apabila anda bertukar kepada Celcom MEGA.

4. Home Fiber PERCUMA dengan Penjimatan Sepanjang Hayat RM191/bln untuk Family Bundle!

Dapatkan Celcom Home Fibre™ dengan 2 talian pascabayar Celcom MEGA™ tanpa had dalam satu bil @RM245/bulan. Bukan itu sahaja, anda juga akan mendapat penghala WiFi 6 percuma dan penjimatan seumur hidup sebanyak RM191/bulan!

5. 7 Hari Roaming dengan Celcom pada harga RM98 sahaja

Sempena musim bola ini, anda boleh mengembara dengan tenang; nikmati perkhidmatan roaming 5G PERCUMA di 15 negara sekarang!

6. Sesuaikan pelan Tanpa Had anda dengan XPAX Mix & Match dengan akses 5G PERCUMA daripada hanya RM32 sebulan!

Pilih Internet berkelajuan tinggi atau Tanpa Had dan hanya bayar untuk apa yang anda perlukan. Rancangan anda, cara anda!

Ganjaran Diperibadikan Bulanan & Tawaran Gaya Hidup dengan just4ME™ di Apl Celcom Life!

Tawaran just4ME yang bersesuaian dengan gaya hidup anda; anda boleh menikmati 65GB internet berkelajuan tinggi dengan hanya RM20 sebulan untuk pengguna Prabayar! Dan untuk pengguna Pascabayar Celcom, anda boleh menikmati baucar telefon diskaun istimewa dan banyak lagi!

Inilah Masa Untuk Menyaksikan Perlawanan Epik!

Sertai semangat musim Piala Dunia FIFA 2022 sambil kekal berhubung bukan sahaja dengan wifi dan data mudah alih anda, tetapi dengan rakan, keluarga, serta pasukan yang anda sokong! Mulakan kejohanan bola sepak terbesar di dunia dengan Celcom Rangkaian No.1 Malaysia!.

Selain itu, jangan lupa dapatkan semua berita yang terkini daripada Celcom melalui akaun Instagram dan Facebook untuk memastikan anda tidak terlepas sebarang kemas kini atau pengumuman!

Untuk maklumat lanjut tentang semua tawaran ini, layari laman web ini sekarang! Jumpa anda di atas padang! Artikel ini dibawakan kepada anda oleh Celcom.