,
Laman Utama

Tribute Kepada Seniman Agung Negara, KFC Perkenal Burger P.Ramlee

Fiza Kamarudin
02/11/2021
06:09 MYT

KFC menawarkan kelainan dalam menu terbarunya dengan melancarkan Burger P. Ramlee secara eksklusif bagi memberi penghormatan khas buat lagenda negara, Allahyarham Tan Sri P. Ramlee.

Menariknya Burger P.Ramlee ni, KFC telah ‘membawa’ pelbagai rasa aromatik daripada bahan-bahan unik nasi kandar untuk dihasilkan dalam Zinger Hot & Spicy.
Dilengkapi dengan Kuah Kari Kandar KFC yang diperbuat daripada herba dan rempah-ratus tempatan seperti kunyit, serai, jintan putih, dan daun kari yang melimpahi filet Zinger segar dan rangup.
Lagi mantap, apabila Burger P.Ramlee ini disempurnakan dengan sayuran berempah dan mayonis, lalu diapit dengan ban bijan bakar. Fuhhhh…Padu gais!
Kalau korang nak tahu, burger ini juga diinspirasikan daripada makanan kegemaran Allahyarham Tan Sri P.Ramlee sendiri iaitu Nasi Kandar.
Tunggu apa lagi, dapatkan Burger P.Ramlee anda sekarang dan nikmati keunikan rasanya di seluruh restoran KFC di Semenanjung Malaysia.
Menu ini boleh didapati melalui pelbagai pilihan sama ada À la Carte, Kombo, Set Legenda, dan Kombo Ikon.
Sekali rasa, bergetar jiwa! Dapatkan KFC Burger P.Ramlee dengan harga bermula dari RM12.49 sahaja!
Nak lagi mudah, korang boleh dapatkan burger istimewa ini menerusi KFC Delivery, Pandu Ambil atau Self Collect di restoran KFC berhampiran.

Jika anda membuat pesanan delivery melalui aplikasi KFC, jangan lupa gunakan kod promo PRAMLEE untuk mendapatkan diskaun 10 peratus! Tertakluk kepada Terma dan Syarat.

Layari www.kfc.com.my untuk maklumat lanjut!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Tak Perlu Keluar KL, Nasi Kandaq Festival 2.0 Kembali Hujung Minggu Ini! Mai Serbu Lekaih

gempak
18/09/2024
15:00 MYT
Nasi Kandaq Festival kembali untuk edisi kedua tahun ini dengan menghimpunkan pelbagai legenda utama nasi kandar di seluruh Malaysia.
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Gaya Hidup

5 Sebab TECNO POVA 6 Pro Sesuai Untuk Kaki Gamer & Mesra Poket!

gempak
27/08/2024
17:28 MYT
Jika anda sedang mencari telefon pintar yang menawarkan prestasi mantap tanpa perlu menghabiskan wang yang banyak, TECNO POVA 6 Pro mungkin menjadi pilihan terbaik untuk anda.
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.