Siapa yang tidak berbesar hati apabila Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong, Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah sudi menggayakan pelitup muka yang direka istimewa berlatarkan jalur gemilang.

Itu yang dirasakan oleh Datuk Radzuan Radziwill dalam satu perkongsian di Instagram miliknya. Kesudian Raja Permaisuri Agong memakai koleksi pelitup muka Radzuan Radziwill x Gempak menambahkan lagi kegembiraannya menghasilkan pelitup muka tersebut.

"Patik berbesar hati Kebawah Duli Tuanku sudi mengayakan Merdeka Face Mask Radzuan Radziwill.

"Tuanku Permaisuri siap buat sendiri extension mask tu. Comel kan. Junjung Kasih Tuanku," tulis Radzuan pada satu entri bergambar bersama dengan Tuanku Permaisuri.

Patik berbesar hati Kebawah Duli Tuanku sudi mengayakan Merdeka Face Mask Radzuan Radziwill. Tuanku Permaisuri siap buat sendiri extension mask tu comel kan ??? Junjung Kasih Tuanku ?? : #GempakxRadzuanRadziwill #merdekamask #gempakXradzuanradziwill #KitaTeguhKitaMenang #walkthetalk #meRRdekamask

A post shared by RADZUAN RADZIWILL (@radzuanradziwill) on


Mengikut Datuk Radzuan, koleksi pelitup muka edisi terhad itu dihasilkan dengan cetakan menyerupai jalur gemilang dan punyai tiga lapisan berserta filter non woven yang menepati piawaian Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Baca: "Boleh Buat Kenang-Kenangan" - Cantiknya Pelitup Muka Datuk Radzuan Radziwill Edisi Khas Merdeka Ni!

Paket pelitup muka edisi khas Radzuan Radziwill x Gempak itu juga didatangkan dengan 'extender' bagi memudahkan pemakai yang berhijab.

Setiap satu dijual dengan harga RM20 dan set khas yang mengandungi kedua-dua pelitup muka edisi terhad Jalur Gemilang dan batik dijual RM35.

Untuk pembelian layari www.radzuanradziwill.com.