Minuman yogurt sememangnya digemari ramai, selain rasanya yang enak, ia juga mempunyai khasiat yang sangat baik untuk tubuh badan.

Memperkenalkan Minuman Yogurt MARIGOLD yang mengandungi pelbagai kebaikan untuk tubuh badan!



Pertamanya, Minuman Yogurt MARIGOLD mengandungi tiga jenis kultur hidup; Streptococcus Thermophilus, Lactobacillus Bulgaricus, Lactobacillus Acidophilus yang sangat baik untuk usus. Perkara ini amat penting, kerana jika kesihatan dalaman kita terjaga, ia memberi keselesaan keseluruhan tubuh badan secara amnya.

Selain itu, dengan pelbagai minuman yang dijual di pasaran ketika ini, kadang-kadang ada yang tidak baik untuk penghadaman, dengan meminum Minuman Yogurt MARIGOLD, proses penghadaman dapat berjalan lebih lancar dan baik.

Lebih menarik lagi, Minuman Yogurt MARIGOLD juga diperbuat daripada jus buah-buahan sebenar yang tentunya enak! Ia hadir dalam pelbagai rasa buah sebenar iaitu strawberi, beri campuran dan mangga.

Selain rasanya yang enak, Minuman Yogurt MARIGOLD juga bebas kolestrol, bebas lemak dan boleh dinikmati tanpa risau! Ia tidak memudaratkan dan yang penting, ia memberi kebaikan kepada badan tanpa ragu tentang berat badan!

Dari segi tekturnya pula, Minuman Yogurt MARIGOLD sangat halus dan enak. Minuman sebegini sememangnya pilihan baik dan elok diminum untuk menggantikan ‘soft drink’ yang popular terutamanya dalam kalangan Gen Z.

Seperti diketahui ramai, kebanyakan ‘soft drink’ atau minuman bergas hanya menawarkan perisa yang enak tanpa khasiat penting yang diperlukan oleh tubuh badan. Oleh sebab itu, minuman berkhasiat seperti Minuman Yogurt MARIGOLD memainkan peranan penting kerana ia bukan sahaja dapat dinikmati keenakan pada bila-bila masa, malah ia juga bermanfaat untuk tubuh badan kita.

Tunggu apa lagi? Dapatkan Minuman Yogurt MARIGOLD yang PENUH KEBAIKAN (klik di sini) atau ikuti Facebook Marigold Yogurt MY (klik di sini) untuk maklumat lanjut.