Pelakon Indonesia yang sedang meningkat naik, Vanesha Prescilla mendedahkan tentang perwatakan sebenar kakaknya, Sissy Priscillia yang turut membintangi filem sama iaitu Backstage.

Menurut Vanesha, Sissy agak berbeza di luar kamera, namun tetap menjalankan tanggungjawab yang baik sebagai seorang kakak.

"Kalau kita lihat, kakak saya amat penyabar dalam filem ini, susah nak cakap tidak dan mudah akur dengan apa yang terjadi. Tapi kalau di luar, perwatakannya agak berbeza.

"Bagaimanapun secara keseluruhannya, dia seorang kakak yang sangat bertanggungjawab," katanya.

Vanesha berkata demikian dalam sesi virtual bersama bintang filem Backstage yang diadakan bersama pihak media di Malaysia pada Rabu.

Dalam pada itu, Sissy pula mengatakan dirinya dalam kehidupan sebenar lebih tegas dan realistik.

"Ya dalam Backstage memang watak saya lembut, tapi kalau di luar atau dalam kehidupan relitinya, seorang Sissy itu sangat realistik," tambahnya.

Selain Sissy dan Vanesha, Backstage turut dibintangi oleh Achmad Megantara, Aulia Sarah, Karina Suwandi, Ferry Salim, Verdi Solaiman dan Roy Rungkono.

Filem ini diproduksikan oleh Paragon Pictures dan Ideosource Entertainment hasil kerjasama dengan Astro Shaw & Nusantara, Endeavor Content dan perusahaan teknologi informasi, digital dan telekomunikasi NFC Indonesia.

Nak tahu lebih tentang apa yang berlaku dalam filem Backstage? Jangan lupa saksikannya di pawagam berdekatan anda! Ia sudah mula ditayangkan di seluruh negara bermula semalam.