Khabar kurang enak datang dari keluarga Victoria Beckham. Isteri pemain bola legenda David Beckham ini didakwa bermasam muka dengan anak menantunya yang kaya raya, Nicola Peltz.

Page Six melaporkan ‘perseteruan’ keduanya tercetus sejak Brooklyn mengumumkan perkahwinannya dengan Peltz.

Sumber mendakwa sejak pasangan itu merancang untuk berkahwin, Peltz tidak banyak berkongsi perancangan atau rencana majlis perkahwinannya bersama anak lelaki mantan anggota Spice Girls itu.

“Mereka tidak boleh bertahan antara satu sama lain. Mereka juga tidak bercakap. Rencana majlis perkahwinan mereka dahsyat,” dakwa sumber tersebut.

Peltz dikatakan tidak mahu Victoria masuk campur dalam urusan majlis perkahwinan mereka. Wanita itu juga lebih banyak merahsiakan perancangan perkahwinannya dengan Brooklyn.

“Dia tidak mahu Victoria masuk campur dalam urusan perkahwinan dan komunikasi keduanya terlalu sedikit. Itu membuatkan semuanya berakhir dengan ‘drama’”,bunyi kenyataan tersebut lagi.

Perseteruan tersebut telah memberi tekanan kepada Brooklyn. Apa lagi setelah chef muda itu memuat naik hasil temubual Peltz dengan majalah Tatler yang berbunyi; ‘The New Mrs Beckham’.

“Mereka juga sudah beberapa bulan tidak berkomunikasi,” dakwa sumber tersebut lagi.

Bagaimanapun sejak gosip ini tersebar, pihak Victoria serta pasangan pengantin yang berkahwin pada 9 April lalu masih belum memberi sebarang respons.