Sepotong video memperlihatkan pelakon Nora Danish berkongsi pengalaman pertama menggunakan khidmat dobi layan diri telah mencuri perhatian wargamaya.

Menerusi video yang dikongsi di laman TikTok, Nora bersama dua orang rakannya teruja untuk mencuci pakaian mereka di sebuah dobi yang terletak di Perlis.

“Ok ini pertama kali Nora cuba cuci baju dekat laundry layan diri, dekat Perlis sebab ada shooting dekat kawasan sini. So jom,” katanya dalam video tersebut.

@noradanishhanif

Laundry Bar at Perlis , why not la kan.

♬ original sound - ???? ??????

Pada perkongsian sama, Nora atau nama lengkapnya Nora Mohd Danish Hanif turut berkongsi cara cara menggunakan mesin dobi tersebut.

Sementara itu, menjengah ke ruangan balas, rata-rata wargamaya terhibur dengan gelagat ibu kepada tiga orang cahaya mata itu yang berkongsi pengalaman pertamanya menggunakan dobi layan diri.

“Kalau aku dekat situ, mungkin aku histeria kalau jumpa Nora,” kata seorang wargamaya.

“Pertama kali basuh baju dekat dobi pun fyp,” usik seorang netizen.

“Esok aku nak basuh dekat mesin yang sama Nora pakai, baru boleh sembang dengan orang aku pernah guna mesin sama dengan Nora haha,” kata seorang warganet.

“Entah entah lepas Nora keluar, owner dobi mark mesin mesin Nora guna tu sebagai rosak sebab tak nak bagi orang lain pakai haha,” kata seorang lagi wargamaya.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 700,000 tontonan dan 45,000 tanda suka.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.