Wajah anak kesayangan pasangan selebriti Neelofa dan pendakwah bebas PU Riz atau Haris Ismail iaitu Muhammad Bilal sehingga kini masih belum didedahkan.

Bagaimanapun, tersebar sebuah foto memperlihatkan seorang bayi lelaki yang seakan-akan anak sulung pasangan itu di TikTok.

Menerusi perkongsian video tersebut, netizen ingin mengetahui kesahihah foto tersebut yang didakwa merupakan putera kesayangan Neelofa.

“Nak tanya… betul ke ini gambar Bilal, anak Neelofa? Comel betul,” tulis netizen di perkongsian tersebut.

Rata-rata netizen di ruang komen tersebut turut teruja melihat foto bayi lelaki yang comel tersebut dan beranggapan anak kecil itu sememangnya Bilal.

Enggan membiarkan netizen berterusan membuat andaian sendiri, bekas pengacara program MeleTOP itu tampil membalas persoalan mengenai anaknya.

Malangnya, Neelofa memberitahu foto tersebut bukanlah anaknya namun memuji bayi tersebut sangat comel.

“Hehe, sorry (maaf) semua, ini bukan Bilal. Tapi comel masyaAllah,” balas Neelofa di ruang komen video tersebut.

Untuk info, Neelofa mendirikan rumah tangga dengan PU Riz pada 27 Mac 2021 dan dikurniakan seorang cahaya mata bernama Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu.

@bebelancikmin Replying to @gengborak ni soalan tau..betul ke ni Bilal anak Neelofa? Comel betul.. #neelofa #bilal #neelofaharis #fyp #bebelancikmin ♬ For movie / picture / action / suspense - G-axis sound music