,
Laman Utama

[VIDEO] “Jangan Pernah Biarkan Pintu Perkahwinan ‘Dibuka’ Kepada…” - Mawar Rashid

Asyikin Mayudin
13/01/2023
03:55 MYT
Pelakon Mawar Rashid antara rakan selebriti yang turut terkesan dengan nasib yang menimpa aktres, Puteri Sarah Liyana.
Menerusi perkongsian di Instagram, Mawar berkata suami dan isteri sepatutnya saling melindungi antara satu sama lain.
Pesan pelakon berusia 27 tahun ini, pasangan suami isteri kena menjaga rumah tangga mereka supaya tidak diganggu pihak lain.
“Suami dan isteri, dua-dua kena saling melindungi antara satu sama lain. Jangan pernah biarkan pintu perkahwinan ‘dibuka’ kepada orang lain,” pesan Mawar.
Rata-rata netizen bersetuju dengan kenyataan Mawar, namun ada juga yang beranggapan sesetengah perkahwinan musnah biarpun sudah dijaga baik disebabkan orang ketiga.
“Tak semua orang bernasib baik… kalau tak buka pintu, dirempuh juga sampai pecah pintu rumah.
“Tak juga… kalau datang bab* menyondol, kadang-kadang singa pun tak mampu buat apa dah,” antara komen netizen.
Terdahulu, emosi Mawar turut terganggu dengan nasib yang menimpa rumah tangga rakan selebritinya iaitu Puteri Sarah Liyana.
Mawar memberitahu dia juga dapat merasai kesakitan Puteri Sarah memandangkan dirinya juga seorang ibu kepada dua cahaya mata.
Untuk rekod, Mawar mendirikan rumah tangga dengan Raf Yaakob pada 9 November 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Raden Muhammad Rafael dan Raden Seri Rosabella Cinta.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Isu Kes Saman, Bekas Kakak Ipar Ira Kazar Mohon Maaf Secara Terbuka Terhadap Puteri Sarah Depan Hakim

gempak
30/08/2024
02:57 MYT
Pelakon Puteri Sarah bersetuju menyelesaikan kes saman fitnah terhadap bekas kakak ipar kepada Ira Kazar iaitu Wiwi Darvinda Mazwena Mazlan secara baik di Mahkamah Sesyen Sivil, Kuala Lumpur pada Jumaat.
Hiburan

Bella Astillah & Risteena Munim Bergambar Atas Satu Pentas, Reaksi Puteri Sarah Pula Yang Dapat Perhatian Netizen - "Muka Sarah Tak Cover Langsung"

gempak
20/08/2024
04:55 MYT
Tular di platform TikTok memaparkan beberapa artis wanita terkenal yang meniaga di Absolut Food Fest Singapura selama tiga hari.
Hiburan

Mawar Rashid Kongsi Video Tidurkan Anak, Netizen Pula Salahkan Bekas Suami

gempak
04/08/2024
03:00 MYT
Pelakon Mawar Rashid baru-baru ini memuat naik hantaran memaparkan cabaran dirinya membesarkan anak-anak setelah bergelar ibu tunggal.
Hiburan

“Saya Bukanlah Tua Lagi” - Puteri Sarah Liyana Mahu Cari Cinta Baharu, Enggan Kembali Ke Kehidupan Lama

gempak
03/08/2024
07:55 MYT
Sudah lebih setahun bercerai, pelakon Puteri Sarah Liyana berkata dia tidak mahu kembali ke kehidupan lamanya malah ingin mencari cinta baharu.
Hiburan

Proses Mediasi Dilanjutkan, Puteri Sarah Harap Kes Dengan Bekas Pekerja Diselesaikan Dengan Tenang - “Life Is Short, Why Stress?”

gempak
01/08/2024
09:52 MYT
Proses mediasi tuntutan kes saman fitnah dan pecah amanah pelakon Puteri Sarah Liyana terhadap bekas pekerjanya, Nazatul Nazira dilanjutkan kepada sesi kedua pada 25 September depan.