,
Laman Utama

[VIDEO] Netizen Teruja Gabungan Malique, Ernie Zakri, Aman Ra & Kmy Kmo Menerusi Lagu ‘Ayuh’ Untuk OST Polis Evo 3 - “Pergh Line Up Untuk…”

Asyikin Mayudin
13/04/2023
03:25 MYT
Akhirnya teka-teki siapa barisan penyanyi untuk runut bunyi (OST) untuk filem aksi komedi hebat, Polis Evo 3 sudah terjawab.
Menerusi perkongsian video di Instagram rasmi Astro Shaw mengumumkan penyanyi rap terkenal Malique Ibrahim kembali beraksi.
Selain Malique, lagu OST Polis Evo 3 berjudul Ayuh itu juga turut dinyanyikan oleh penyanyi yang mempunyai vokal hebat iaitu Ernie Zakri dan penyanyi rap Aman Ra serta Kmy Kmo.
Rata-rata netizen meluahkan rasa teruja melihat kemunculan semula Malique atau dikenali sebagai Mr General selain gabungan mantap tiga penyanyi hebat yang lain.
“Berdebar terdengar suara magisnya, harapan tinggi moga itu General kita, ternyata kenyataan. selamat pulang Mr. General!
“Pergh line up untuk lagu ini!
“Mr General sudah keluar,” komen beberapa netizen yang teruja dengan perkongsian tersebut.
Filem aksi komedi arahan Syafiq Yusof itu terus mengekalkan pemeran utama iaitu Zizan Razak yang membawakan watak Inspektor Sani dan Shaheizy Sam yang membawa watak Inspektor Khai.
Nantikan filem Polis Evo 3 di pawagam seluruh Malaysia pada Mei depan. Inspektor Khai dan Inspektor Sani kembali dengan misi yang lebih besar dan mencabar! #JagaJagaBoh.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Filem

Setiap Kali Muncul Confirm Mengekek! Ini Watak-Watak Lucu Cameo Michael Ang Dalam Filem & Drama... #5 Tu Korang Wajib Tengok

gempak
12/06/2024
14:55 MYT
Tidak hanya dikenali sebagai seorang pengarah, pelakon dan penerbit, Michael Ang turut popular dengan kameo-kameo lucunya di dalam pelbagai filem dan drama terbitan Astro.
Hiburan

Polis Evo 3 & Projek: High Council Kini Boleh Distrim Di Netflix!

gempak
18/03/2024
14:55 MYT
Polis Evo 3 dan Projek: High Council boleh distrim menerusi aplikasi Netflix di Astro Ultra & Ulti Box.
Hiburan

Takut Terjebak Isu Penyondol, Ini Cara Syamel Jaga Rumah Tangga Bersama Ernie Zakri!

gempak
14/03/2024
00:55 MYT
Syamel sentiasa berwaspada
Laman Utama

Ernie & Syamel Sertai Konsert Patah Hati 2.0, Bunkface Pula Terpaksa Undur Diri

gempak
28/10/2023
11:50 MYT
Informasi terkini mengenai Konsert Patah Hati 2.0
Laman Utama

Astro Raih 16 Anugerah Di Asian Academy Creative Awards 2023!

gempak
29/09/2023
14:27 MYT
One Cent Thief, Liar, Polis Evo 3, Borak Dulu Baru Kamu antara penerima anugerah.