Laman Utama

[VIDEO] Ryan Si Budak Sekolah Bawa Lari Ice Cream Shuib Sepahtu Buat Netizen Terhibur

Shahrin Zulkifle
21/07/2022
13:00 MYT
Bila sebut sahaja nama pempengaruh aplikasi TikTok, Ryan Bakery, ramai yang sering terhibur dengan konten yang dimuatnaik pemuda itu sehingga meraih jutaan tontonan di TikTok.
Terbaru, pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu memanggil pemuda itu untuk muncul dalam video lakonan bagi mempromosikan bisnes minuman milik Shuib.
Menerusi klip berdurasi seminit itu, Ryan tampil sebagai watak kanak-kanak dengan wajah ‘comot’ dipenuhi bedak di muka sambil memerhatikan Shuib sedang membeli minuman.
Shuib yang berasa kasihan dan simpati, akhirnya memberikan secawan aiskrim yang dibelinya sebelum dibawa lari oleh Ryan.
Gelagat kedua mereka ternyata berjaya mencuit hati dan menghiburkan orang ramai.
@zakry : “HAHAHA , Makin famous la Ryan”.
@Kamal Biak249 : “Collab yang tak disangka-sangka”.
@Adambakery : “HAHAHAHAHAHA part kat counter tu kene je gayanya”.
@Yaya : “Dengar lagu pun dah tahu dah HAHAHAH”.
@gfnadhir : “Stress la mcm ni HAHAHAHAH”.
Sehingga kini, video yang dimuatnaik Shuib di akauan TikToknya telah menerima lebih 5 juta tontonan dan 700,000 tanda suka.
@shuibsepahtu @BubbleBee #BubbleBeeEcoMajesticSemenyih #fyp ♬ original sound - Shuib Sepahtu
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.
Viral

Lelaki Berpakaian Wanita ‘Kantoi‘ Curi Baju Dalam

gempak
25/07/2024
04:01 MYT
Perbuatan seorang lelaki yang mencuri pakaian dalam di sebuah kawasan kejiranan berjaya dirakam melalui kamera litar tertutup (CCTV).
Hiburan

Dekta Pernah Hilang Di KL, Shuib & Arwah Siti Sarah Panik - "Dalam Beberapa Saat Saja..."

gempak
25/07/2024
02:55 MYT
Menerusi perkongsian di Instagram (IG), anak kedua Shuib yang mesra dengan panggilan Dekta itu dikatakan hilang ketika masih kecil.