Pelakon Tony Eusoff tampil memberi kenyataan mengenai dakwaan yang mengatakan satu rakaman video tidak senonoh mirip wajahnya tular di laman sosial.

Tony berkata, dia enggan melayan dakwaan sedemikian, memandangkan ia tidak memberi sebarang manfaat kepada sesiapa.

BERITA TRENDING: Kim Seri Dikritik, Dianggap Ceroboh Privasi Sebab Kongsi Video Kawasan Rumah Suga & Jungkook BTS

“Nampaknya awak tertipu juga. Kalau boleh saya nak ignore sebab ia tidak membawa manfaat kepada sesiapa. Yang menyebarkan itu adalah orang yang bagi saya tak elok. Kalau nak cari orang yang bersalah, adalah orang yang menyebar.

“Kita tak buat benda-benda macam ini. Dekat dunia ni macam-macam malapetaka berlaku. Dekat Palestin contohnya… Di situ orang lagi susah, merana dan terseksa. Saya tak nak fokus pada hal ini,” katanya kepada Gempak.

Ditanya adakah dia menyedari tentang dakwaan berkenaan, Tony berkata, dia diberitahu mengenai kewujudan video tersebut oleh rakan-rakannya sendiri.

“Saya tahu sebab rakan-rakan saya yang kongsikan kepada saya. Mereka pun back-up saya. Mereka kata video tersebut palsu.

BERITA TRENDING: "Saya Merayu Sungguh-Sungguh" - Ibu Mohon Empati Jangan Sebar Video Viral Allahyarham Danish Lemas

“Berkenaan dengan apa yang saya akan buat selepas ini, saya rasa tak guna kalau saya buat tindakan susulan. Kalau boleh tak nak fokus pada benda negatif, itu bukan sifat saya,” katanya lagi.