Isteri kepada pempengaruh dan penyanyi rap Caprice, Farra Inalis menyifatkan cacian maki dan komen bukan-bukan dari netizen sebahagian daripada keuntungan dalam pemasarannya.

Tidak meminta untuk dikecam, kata Farra yang juga usahawan produk tempatan, individu yang sentiasa menulis komen yang negatif punyai penyakit hati!

"Nak puaskan hati manusia? Sampai kiamat pun memang tak mampu. Kenapa saya nak melenting kalau orang caci maki atau nak komen bukan-bukan, sedangkan mereka sedang memberi manfaat dekat saya tanpa mereka sedar.

"Viral, buatkan I lagi tambah followers and lonjakkan sales I. Untung free marketing, bukan I minta. Mereka sendiri yang sukarela nak tolong.

"Sanggup komen macam-macam untuk puaskan hati sendiri walaupun tak pernah kenal I, inilah dinamakan manusia yang ada penyakit hati," katanya.

Farra atau mesra disapa Elis tampil menjawab soalan netizen yang bertanyakan tip untuk kekal tenang ketika teruk dikecam oleh pengguna media sosial.



Tambah Elis, urusan dosa dan pahala adalah urusannya dengan Yang Maha Esa.

"Walupun I free hair tak bermakna I jahat... I berdosa urusan I dengan Allah, I boleh minta maaf dan bertaubat bila tiba masanya.

"I dengan suami itu urusan antara kami, tak perlu nak tolong remind me 'kesian suami tanggung dosa'.

"Helloo, he known who his marriage with. Korang sesama manusia tak berhak nak menghukum, pilihan masing-masing.

"For me, all those negative comments i anggap mungkin mak cik or pak cik bawang need attention atau nak tumpang glamour kat komen, biarkanlah… kesian hidup sunyi sangat, tak ada benda best kan?

"Mungkin dengan fitnah atau hina orang boleh buat dia rasa bahagia.

"I busy tak sempat nak baca semua, kalau terbaca pun buat tersenyum sorang-sorang.. I takkan delete pun komen-komen tu tetap kat situ tunggu anak cucu bawang-bawang tu sendiri yang baca.

"Baru dia kenal keturunan dia perangai macam mana," tambahnya.