,
Laman Utama

Zee Avi Kahwini Jejaka Jepun

Amri Hassan
22/11/2021
12:25 MYT
Penyanyi kelahiran Sarawak, Zee Avi mengesahkan dirinya telah selamat bernikah dengan seorang jejaka kelahiran Jepun, Kenji Matano.
"Ya saya sudah menikah dengan Kenji Matano pada 22 November 2021," katanya kepada Gempak.
Majlis pernikahan pasangan itu diadakan di sebuah surau di Ampang, Kuala Lumpur pada Isnin.
Terdahulu, menerusi Instagram Stories, Zee Avi atau nama sebenarnya Izyan Alirahman, 35, memuat naik sepotong video ringkas menyatakan sesuatu akan berlaku pada hari ini.
"Today is the day," katanya yang turut berkongsi kotak sesi soal jawab bersama pengikutnya, meminta agar meneka apakah yang dimaksudkannya.
Zee Avi yang mencipta nama di Amerika Syarikat sebelum ini pernah popular menerusi lagu Kantoi dan sinonim dengan bakat bermain alat muzik ukulele.
***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran Telegram Gempak! Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Bunga Isme Mengaku Sudah Berkahwin Pada Tahun Lepas! - "Alhamdulillah, Kami ..."

gempak
22/10/2024
09:37 MYT
Penyanyi rap, Bunga Isme, akhirnya mengaku telah mendirikan rumah tangga bersama komposer dan penulis lirik Amzar Sabri.
Hiburan

Tiga Kali Janda, Britney Spears Umum Kahwin Diri Sendiri

gempak
22/10/2024
05:50 MYT
Bintang sensasi Hollywood, Britney Spears mengejutkan peminat dan pengguna media sosial menerusi perkongsian terkininya.
Hiburan

“Rumah Tangga Saya Baru Setahun Jagung, Banyak Belajar Selepas Kahwin” - Neelofa

gempak
21/10/2024
06:32 MYT
Pelakon, Noor Neelofa mengakui dirinya masih tidak layak untuk berkongsi tip rumah tangga kerana menganggap usia perkahwinan yang dibina bersama suami, Hariz Ismail masih baharu.
Hiburan

Kahwin Duda, Irish Bella Dapat Masjid Hadiah Mas Kahwin

gempak
21/10/2024
00:55 MYT
Kisah pernikahan bekas isteri Ammar Zoni, Irish Bella pada hujung minggu ini masih menjadi sorotan media tempatan.
Hiburan

Datuk Red Mahu Tunaikan Hasrat Adira, Bakal Adakan Majlis Kahwin Jika Ada Jodoh - “Hari Itu Nikah Sorok, Takkan Kali Ini Nak Juga?"

gempak
20/10/2024
09:55 MYT
Usahawan Datuk Red mendedahkan bekas isterinya iaitu Adira pernah meluahkan hasrat untuk mengadakan majlis perkahwinan sekiranya mereka dipertemukan jodoh kembali.
BorakSeeni