GIVI Asia memperluaskan rangkaian produknya dengan melancarkan dua helmet baharu membabitkan M10.1 ACQUA dan M30.3 D-VISOR Demi Jet.

Kehadiran kedua-dua helmet itu bersesuaian dengan penunggang motosikal dan pada masa untuk meningkatkan keselamatan serta kesedaran kepada pengguna dua roda di Asia.


Bagi versi M10.1 ACQUA Demi Jet, ia menampilkan gaya moden-klasik dan vintaj. Ia ditawarkan dengan empat pilihan warna membabitkan Graphic Lava Black, Graphic Lava Cream White, Soda Metallic Black dan Soda Metallic Fuchsia.


Ia turut dilengkapi dengan pengikat Micrometric yang memudahkan untuk membuka ikatannya. Bagi pilihan saiznya pula, M10.1 ACQUA Demi Jet mempunyai dari S sehingga XL. Ia dijual bermula RM230.

Sementara itu, M30.3 D-VISOR Demi Jet pula kini dibangunkan dengan teknologi System Proctection Head (HPS) yang ditawarkan dengan pilihan warna baharu dan visor.


Tiga warna ditawarkan membabitkan Graphic Echo Neon Yellow, Graphic Echo Red dan Solid Black. Helmet itu juga mempunyai saluran udara untuk mengurangkan wap pada cermin ketika hujan.


Pada masa sama, ia turut dilengkapi dengan visor dalam untuk mengurangkan pencahayaan matahari. Dari segi harganya, ia dijual bermula RM312. Namun harganya berbeza mengikut warna helmet berkenaan.