Pertama kalinya di Malaysia, pengguna boleh menikmati cara baru mobiliti menerusi pengenalan program Renault Subscription.

Menawarkan kebebasan dan fleksibiliti, Renault Subscription membolehkan pelanggan untuk bebas daripada tempoh pinjaman yang panjang, diikat oleh institusi kewangan dan kebimbangan terhadap penyusutan nilai kenderaan dengan bayaran serendah RM43 sehari.

Program itu membolehkan anda memandu dua model utama Renault membabitkan Renault Captur dan Renault Koleos.

Renault Subscription menawarkan dua pelan pilihan - Fixed (tetap) dan Switch (tukar). Pelanggan yang memilih Fixed Plan boleh menikmati Captur pada bayaran serendah RM1,299 sebulan dan RM2,299 untuk Koleos.

Pelanggan juga boleh memilih untuk mengambil Switch Plan yang sangat fleksibel. Pertama di Malaysia, Renault Subscription Switch Plan memberi kebebasan penuh tanpa sebarang ikatan serta lebih nilai tambah yang pengguna mahukan.

Menerusi pelan itu, pelanggan boleh menukar di antara kedua-dua model ini dengan mudah pada bayaran serendah RM1,999 sebulan, bergantung kepada keperluan mereka.



Sebagai yang pertama di pasaran, perbandingan paling hampir dengan ‘Renault Subscription’ ialah program pajakan biasa. Biarpun begitu, ‘Renault Subscription’ adalah berbeza berbanding skim pajakan kerana ia menawarkan manfaat-mafaat seperti di bawah:

Bergantung kepada pelan yang dipilih, pelanggan perlu membayar wang cagaran sebanyak RM2,500 atau RM3,500 yang akan dipulangkan semula.

Untuk tempoh terhad, pelanggan yang melanggan akan menerima langganan percuma selama sebulan bagi pelan Fixed selama dua tahun.

Jadual di bawah memperincikan dua pelan yang ditawarkan oleh ‘Renault Subscription’ – Fixed dan Switch: