UMW Toyota Motor Sdn Bhd mengumumkan senarai pemenang bertuah bagi kempen As Never Before Bonanza yang berlangsung dari 1 Januari hingga 30 April lalu.

Kempen yang dianjurkan di seluruh negara itu berjaya menarik ribuan pengunjung ke bilik pameran Toyota bagi meninjau dan menikmati pengalaman bersama model-model terkini, dengan hadiah menarik ditawarkan bagi setiap bulan dan juga untuk tempoh empat bulan penganjurannya.

Presiden UMW Toyota Motor, Ravindran K berkata, pihaknya sangat gembira dengan maklum balas yang diterima daripada orang ramai terhadap kempen As Never Before Bonanza yang berlangsung sepanjang empat bulan pertama tahun ini.

“Dengan model-model terkini di bilik pameran, ia adalah peluang kepada pelanggan untuk memandu dan mengalami sendiri apa yang ditawarkan oleh kenderaan Toyota.

"Tahniah kepada semua pemenang. Ini cara kami untuk berterima kasih di atas kesetiaan dan sokongan pelanggan yang membantu Toyota selama ini untuk menjadi satu daripada jenama kegemaran di Malaysia," katanya.

Pelanggan yang membeli dan mendaftarkan kenderaan Toyota mereka sebelum 30 April 2019 berpeluang untuk memenangi satu daripada hadiah utama yang ditawarkan, berupa sebuah Toyota Vios 1.5G.

Ini senarai pemenang kempen kempen As Never Before Bonanza:


Pugalendran Chelliah


Lee Yian Ling


Siti Aishah Mohd Said


Hasmynor Ahmad

Selain itu, sepanjang kempen berlangsung, pelanggan yang mencuba model kenderaan Toyota di bilik pameran juga berpeluang untuk memenangi hadiah pakej percutian bernilai dari RM5,000 hingga RM8,000 serta peranti elektronik seperti iPad, VIVO NEX serta Samsung Note 9.

Mereka terdiri daripada:

  1. Ng Joon Ka
  2. Kok Beng Hin
  3. Lukman Hakim Kamarudin