,
Viral

Angela Gilsha Mohon Maaf Setelah Dihujat Bandingkan Bayi dengan Hewan

Gempak ID
10/06/2019
11:42 MYT
Nama Angela Gilsha memang sedang hangat jadi bualan di laman sosial. Semuanya gara gara dirinya mengungkapkan lebih setuju hewan peliharaan masuk pesawat dibanding bayi.
Curhat itu diunggah mantan Giogino Abraham lewat Insta Story di akun Instagramnya. Ia kemudian pantas menuai kritikan netizen.
Setelah teruk dibanjiri kritikan, wanita itu akhirnya meminta maaf karena membandingkan bayi dengan hewan saat di dalam pesawat.
"Kalian jangan kecewa sama aku ya, maaf aku khilaf, karena emosi aku permasalahannya jadi kayak gini," tulis Angela membuka bicaranya di Insta Story.
Wanita berusia 24 tahun itu mengungkapkan dirinya melakukan perbandingan tersebut lantaran kesal karena sang bayi menangis sepanjang perjalanan.
"Jadi ada bayi pas di belakang aku nangis keras banget dari awal flight sampai landing. Otomatis aku emosi dan aku bikin story itu. Emang salah banget sih, sampai jadi masalah kayak gini. Initinya aku minta maaf," lanjutnya.
Dan diakhirnya Angela mengatakan jika dirinya tidak ingin mengulangi perbuatan atau khilaf yang tlah dilakukan dan mengambilnya sebagai sebuah.
"Aku janji ga bakal ngulangin lagi dan anggap ini sebagai pelajaran. Thank you buat pengertiannya semuanya, please spread this messages buat semuanya aku minta maaf," tutup Angela.
Pun setelah meminta maaf, dirinya terus dihujat netizen termasuk rekan seindustri. Antaranya adalah komedian Babe Cabita dan Ringgo Agus yang masing masing bercakap mengenai anak kecil dan pengalaman mereka menaiki pesawat di saat usia yang terbilang muda.
Instagram: @angelagilsha
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Kematian Al Fateh: Pengasuh Menangis Teresak-Esak Di Kandang Tertuduh

gempak
13/09/2024
04:24 MYT
Seorang wanita yang didakwa membunuh bayi lapan bulan Muhamad Al Fateh Amri Mohd Fikry Amri di sebuah taman asuhan kanak-kanak (taska) di Taman Kelemak Utama minggu lalu, dihadapkan ke Mahkamah Majistret Alor Gajah hari ini.
Berita

Mahu Heret Pengusaha Taska Ke Muka Pengadilan - Bapa Al Fateh

gempak
11/09/2024
04:25 MYT
Ibu bapa bayi lelaki yang maut dalam jagaan pengasuh taman asuhan kanak-kanak (Taska) pada Jumaat lalu akan menuntut bela atas kematian anak syurga mereka.
Berita

Bayi 30 Hari Meninggal Dunia Di Pusat Jagaan Berpantang

gempak
10/09/2024
18:55 MYT
Seorang bayi lelaki berusia 30 hari meninggal dunia di sebuah pusat jagaan berpantang, di Kota Bharu, pada Isnin.
Berita

“Anak Saya Dibedung, Ditutup Dengan Kain…” - Bayi Lapan Bulan Mati Disumbat Botol Susu, Ditekup Bantal Oleh Pengasuh

gempak
06/09/2024
15:29 MYT
Apabila isterinya sampai di taska berkenaan, dia mendapati wajah anaknya Muhammad Al Fateh Amri sudah kebiruan selain bahagian mulutnya juga berdarah.
Berita

Mayat Bayi Ditemui Tertanam Depan Rumah Di Ipoh

gempak
27/08/2024
16:55 MYT
Mayat itu ditemui kira-kira jam 11 pagi ketika pengadu sedang membuat kerja-kerja baik pulih rumah berkenaan.