,
Nusantara

Hubungan Asmara 3 Tahun Jung So-min dan Lee Joon Kandas

Gempak ID
26/06/2020
03:15 MYT
Pasangan pesohor Korea Selatan, Jung So-min dan Lee Joon resmi mengakhiri hubungan asmara tiga tahun mereka belum lama ini.
Kandasnya hubungan asmara mereka pertama kali dilaporkan oleh Dispatch yang memetik sumber mengungkapkan So min dan Lee joon berpisah baru baru ini.
Laporan tentang pasangan yang pertama kali bertemu di set Korea Father is Strange itu kandas tidak dibantah oleh kedua agensi mereka.
"Lee Joon dan Jung So-min baru-baru ini putus. Lee Joon berencana untuk menyambut publik segera melalui proyek yang bagus," ucap keterangan PrainTPC, agensi yang menaungi Lee Joon.
"Jung So-min dan Lee Joon baru-baru ini putus. Mereka memutuskan untuk tetap menjadi rekan," demikian konfirmasi dari agensi yang menaungi Jung So-min, Blossom Entertainment pula.
Sebelumnya, Dispatch melaporkan keduanya memutuskan untuk tak lagi menjadi pasangan kekasih lantaran terlalu sibuk dengan karier masing masing setelah mula bercinta pada Oktober 2017.
"Lantaran terlalu sibuk, mereka memutuskan untuk lebih fokus pada pekerjaan masing-masing," katanya, dikutip dari Soompi, Jumat (26/6/2020).
Kredit Foto: Soompi
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Beg Jenama Mewah Harga Lebih RM20,000 Lee Zii Jia Raih Perhatian Wargamaya! - "Siap Ada Custom Made Nama"

gempak
07/08/2024
09:32 MYT
Satu keping foto memaparkan pemain badminton perseorangan, Lee Zii Jia bergambar bersama pegawai perubatan, Jass Khuzairi mendapat perhatian ramai.
Sukan

Olimpik Paris 2024: Hadiahkan Pingat Gangsa, Lee Zii Jia Dedah Lalui Detik Hitam - “Saya Diamkan Diri Meskipun Mereka Aibkan Saya..”

gempak
06/08/2024
01:23 MYT
Perseorangan lelaki nombor satu negara, Lee Zii Jia, memadam kecaman yang dilemparkan kepadanya sekali gus menutup mulut dengan menghadirkan pencapaian membanggakan buat Malaysia.
Viral

Dah Putus Cinta, Lelaki Buruk Siku Minta Bapa Bekas Kekasih Bayar Balik Duit Makan RM30

gempak
16/07/2024
14:25 MYT
Seorang lelaki meraih perhatian gara-gara meminta kembali duit yang telah dibelanjakan untuk membeli makanan selepas putus cinta dengan bekas teman wanitanya.
Viral

“Tiada Istilah Pergaduhan Atau Apa-Apa” - Tidak Lagi Bersama Amelia Henderson, Aedy Ashraf Serah Pada Takdir

gempak
14/06/2024
11:41 MYT
Pelakon, Aedy Ashraf tampil memberikan respon terhadap status hubungannya dengan aktres, Amelia Henderson.
Artis Korea

Dua Minggu Umum Bercinta, Han So Hee & Ryu Joon Yeol Putuskan Hubungan

gempak
30/03/2024
16:00 MYT
Sekejap je bercinta.