,
Nusantara

Jatuh Sepeda, Simon Cowell Dioperasi

Gempak ID
09/08/2020
23:37 MYT
Juri American Idol melalui momen tak enak saat bersepeda belum lama ini. Pasalnya, Simon Cowell diketahui terjatuh saat menggunakan sepeda listrik yang ia kendarai di kawasan rumahnya di Malibu, California, Amerika Serikat.
Tak hanya jatuh, insiden tersebut telah menyebabkan tulang di bagian punggung Cowell retak. Lantaran itu ia segera dilarikan di rumah sakit dan dampak keretakan di punggungnya, pria itu harus menjalani operasi.
Dilansir dari The Guardian, perwakilan Simon Cowell mengungkapkan pria berusia 60 tahun itu sedang bermain sepeda di halaman rumah bersama keluarganya.
"Tapi ia kemudian terjatuh dan punggungnya terluka. Punggung Simon retak dan ia menjalani operasi malam ini," ungkap perwakilan Simon Cowell pada Minggu (9/8/2020).
Pun, kondisi Cowell dikatakan baik baik saja dan kini tengah dalam pengawasan medis.
Kredit Foto: NBC.News
Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Banyak Baik Daripada Buruk, Betty Banafe Minta Jangan Cepat Jatuh Hukum Pada GISB - “Saya Bangga GISB Wujud Kerana…”

gempak
15/09/2024
08:55 MYT
Pelakon Betty Benafe meminta orang ramai agar tidak cepat menjatuhkan hukum secara  pukal kepada Global Ikhwan Services and Business Holdings (GISB) berhubung kontroversi melanda syarikat berkenaan.
Hiburan

Andy Lau Jatuh Dalam Lubang Sewaktu Buat Persembahan

gempak
11/09/2024
08:50 MYT
Penghibur terkenal Hong Kong, Andy Lau menimbulkan kebimbangan dalam kalangan peminat selepas melihat penyanyi tersebut jatuh di atas pentas.
Viral

"Tak Tahu Kaki Patah, Saya Tengok Perarakan Sampai Tamat"

gempak
03/09/2024
10:42 MYT
Beberapa jam sebelum sambutan Hari Kebangsaan 2024, seorang wanita tidak menyangka mengalami kecederaan pada bahagian kaki akibat terjatuh.
Viral

Budak 4 Tahun Maut Terjatuh Dari Tingkat 16 Di Putrajaya

gempak
16/07/2024
09:18 MYT
Seorang kanak-kanak perempuan berusia empat tahun maut dipercayai terjatuh dari tingkap bilik tidur utama kediamannya di tingkat 16, Presint 9, di Putrajaya pada Selasa.
Hiburan

Vokalis Radja, Ian Kasela Jatuh Pentas Sebab Kaca Mata Hitam

gempak
10/07/2024
12:00 MYT
Vokalis Radja, Ian Kasela sangat ikonik dengan gaya cermin mata hitam sewaktu membuat persembahan.