,
Artis

Kabar Okan Cornelius Gugat Cerai Istri, Begini Klarifikasi Manager

Gempak ID
19/04/2020
04:28 MYT
Rumah tangga Okan Cornelius dan Mey Lee diterpa isu tak sedap. Okan Cornelius dikabarkan telah menggugat cerai Mey Lee ke Pengadilan Negeri Jakarta Selatan.
Hal itu dibenarkan pihak Humas Pengadilan Negeri Jakarta Selatan, yakni Achmad Guntur. Ia menerangkan memang berkas gugatan cerai masuk sejak 31 Maret 2020 lalu.
Namun ia tidak ingin membeberkan nama yang bersangkutan.
"Saya tidak bisa menyebut nama yang bersangkutan. Tapi saya cek berkas gugatannya memang sudah masuk," kata Achmad Guntur dihubungi pada Sabtu (18/4).
Terkait pemberitaan tersebut, Okan dan May Lee sendiri sulit dihubungi. Namun manager Okan yakni Nobel menegaskan bahwa rumah tangga keduanya dalam baik-baik saja dan masih tinggal satu rumah.
"Mereka baik baik aja kok, sekarang juga masih tinggal satu rumah," tegas Nobel dihubungi.
Achmad Guntur menerangkan bahwa sidang perceraian perdana pasangan yang dimaksud akan digelar pada Kamis (30/4) mendatang.
Okan Cornelius dan Mey Lee menikah pada 10 Februari 2018. Hingga kini, keduanya belum dikaruniai buah hati.
Namun pada pernikahan pertamanya dengan Viviane Tjeuw, Okan Cornelius dikaruniai seorang anak.
Kredit Foto: SMOL.id
Oleh: Syba
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Terima Kasih Kerana Doakan Baik-Baik Untuk Saya - Syamsul Yusof

gempak
05/09/2024
04:17 MYT
Pelakon dan pengarah terkenal, Syamsul Yusof melahirkan rasa syukur dan berterima kasih kepada pengikutnya yang mendoakan kebaikan buat dirinya.
Hiburan

Ira Kazar Enggan Komen Selepas Sah Cerai Talak Satu

gempak
05/09/2024
03:56 MYT
Anak kepada pelakon, Kazar Saisi iaitu Ira Kazar sah bercerai talak satu dengan pelakon dan pengarah, Syamsul Yusof di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Selangor, hari ini.
Hiburan

Syamsul Yusof, Ira Kazar Sah Cerai Talak Satu

gempak
05/09/2024
03:37 MYT
Mahkamah Rendah Syariah Kuala Selangor, pada Selasa mengesahkan wujudnya lafaz cerai taklik yang dilafaz oleh pengarah, Syamsul Yusof terhadap Ira Kazar ketika pasangan itu masih bergelar suami isteri.
Hiburan

Syamsul Yusof, Ira Kazar Hadir Ke Mahkamah Bagi Kes Pengesahan Lafaz Cerai Taklik

gempak
05/09/2024
01:36 MYT
Pelakon dan pengarah, Syamsul Yusof tiba di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Selangor bagi kes perbicaraan pengesahan lafaz cerai taklik pada Khamis.
Hiburan

Seakan Tenang Berdepan Kontroversi, Alif Teega Sibuk Urus Perniagaan - “Fokus, Sikit Lagi Doakan..”

gempak
02/09/2024
21:55 MYT
Seperti tiada apa-apa yang berlaku, pempengaruh Alif Teega kekal tenang berkongsi aktiviti seharian selepas berita mengenai isterinya, Aisyah Hijanah yang memfailkan permohonan perceraian hangat diperkatakan di media sosial.