,
Artis

Nora Alexandra Depresi Sejak Jerinx Di Penjara

Gempak ID
28/12/2020
09:29 MYT
Terpisah dari sang suami, Jerinx SID yang kini di penjara ternyata membuat Nora Alexandra.
Curhat itu pertama kali ia tuangkan lewat akun Instagramnya pada Minggu (27/12/2020).
"Ni Nora mau cerita jujur ya kawan, semenjak suami di tahan sampai detik ini Nora mengalami depresi awal ditahannya suami, sekarang syukur udah mulai bisa menerima keadaan, walau Nora hanya bisa titip makanan dan gak bisa lihat dia secara langsung," akui Nora.
Perempuan cantik itu bagaimanapun mengatakan kondisinya membaik berkat dukungan dan semangat dari sahabat.
"Entahlah tanpa adanya sahabat saya mungkin saya akan mengalami depresi bahkan mungkin bisa stress dan gila karena banyak pikiran," ia menyambung.
Namun ia tak menolak sehingga saat ini masih kacau pikiran, meski harus terus bekerja. Meski demikian ia yakin ini hanya sementara.
"Tetapi saya harus terus bangkit kerja, photo shoot, saya kudu tetap hidup mau bagaimanapun gundah hati dan ruwetnya otak saya. Saya yakin ini hanya sementara. Semesta akan memberi saya kebahagiaan bersama suami saya nanti," tambah Nora.
Instagram: @ncdpapl Oleh: Maliah Surip
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

TikToker Ali Abulaban Rasa Tidak Adil Dipenjara Seumur Hidup Kerana Tembak Isteri

gempak
07/09/2024
15:55 MYT
Bekas TikToker Ali Abulaban dipenjara seumur hidup selepas didapati bersalah menembak mati isteri dan rakan lelakinya hanya kerana menyangka mereka menjalinkan hubungan sulit.
Viral

Tular Video Da’i Syed Betulkan Tudung Isteri Sambil Tersenyum, Undang Pelbagai Reaksi Netizen - “Buatlah Pilihan Terbaik Selepas Ini, Nak Stay Atau…”

gempak
02/09/2024
00:55 MYT
Kisah pendakwah selebriti, Da’i Syed yang dikenakan hukuman penjara 10 tahun dan tiga sebatan akibat merogol ternyata mengundang pelbagai reaksi netizen.
Berita

Tunggang Basikal Dalam Keadaan Mabuk Di Jepun Akan Dipenjara, Denda

gempak
30/08/2024
23:15 MYT
Jepun memutuskan pada Jumaat untuk melaksanakan pindaan Akta Lalu Lintas Jalan pada 1 November, yang memperkenalkan hukuman penjara dan denda bagi mereka yang menunggang basikal di bawah pengaruh alkohol
Hiburan

Isteri Da'i Syed Reda Suami Terima Hukuman Penjara 10 Tahun - "Saya Dengan Rendah Diri Memohon Doa..."

gempak
30/08/2024
19:57 MYT
Isteri kepada pendakwah selebriti, Da’i Syed iaitu Hana Ismail reda dengan ujian yang diberikan selepas mahkamah menjatuhkan hukuman penjara selama 10 tahun dan dikenakan tiga sebatan terhadap suaminya itu atas kesalahan merogol.
Hiburan

Kes Rogol: "Tindakan Da'i Syed Tidak Dapat Diterima Akal" - Hakim

gempak
30/08/2024
11:25 MYT
Mahkamah Sesyen Putrajaya pada Jumaat memutuskan bahawa, tindakan Da'i Syed sebagai seorang pendakwah, merogol seorang wanita berusia 23 tahun, merupakan suatu yang tidak dapat diterima akal secara munasabah.