,
Nusantara

Rey Utami Tunggu Pablo Benua Bebas untuk Bahas Perceraian

Gempak ID
24/11/2020
03:51 MYT
Rumah tangga Pablo Benua dengan Rey Utami di ujung tanduk. Kini, Rey Utami telah bebas dari penjara dan menunggu Pablo Benua bebas untuk membahas perceraian.
"Pada awalnya kita sama-sama emosi, jadi keluar kata yang tidak wajar dari kedua belah pihak. (Soal perceraian) aku harus ngobrol dari hati ke hati sampai nunggu dia keluar, aku soalnya maunya baik-baik," ungkap Rey seperti dikutip dari Starpro Indonesia, Senin (23/11).
Keluarga sendiri masih ingin rumah tangga Rey Utami dengan Pablo Benua kembali utuh sedia kala.
"Kalau keluarga mintanya yang terbaik aja, selalu mendukung. Kalau aku apapun itu, serahin semua sama Allah. Soalnya enggak akan tahu kan besok seperti apa," katanya.
Sebelumnya, Pablo Benua melalui admin sosial medianya mengunggah kalimat soal perceraian.
"Gugat cerai??? Tidak perlu tunggu lama-lama gugat cerai saya !!! Sebelum anda menggugat cerai saya, maka saya yang terlebih dahulu akan menggugat cerai anda!!!" tulis Pablo melalui admin akun Instagramnya.
"Jika anda mau membantu meringankan beban saya!!! Silahkan anda gugat cerai saya sekarang!!! Jadi saya sudah tidak perlu capek-capek lagi gugat cerai anda!!!" tandasnya.
Instagram: @reyutami
Oleh: Syba
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Peguam Maklumkan Syamsul Yusof Sedia Lepaskan Ira Kazar

gempak
27/08/2024
06:35 MYT
Peguam mewakili pengarah dan pelakon Syamsul Yusof iaitu Azmi Mohd Rais memaklumkan anak guamnya sudah bersedia untuk melepaskan isterinya, Ira Kazar pada hari ini.
Hiburan

Diana Rafar Dedah Punca Perpisahan Sebelum Ini - “Sebab Abang Memang Tak Boleh Tengok…”

gempak
03/08/2024
05:55 MYT
Gara-gara sikap Obsessive Compulsive Disorder (OCD) yang dihadapi suaminya, aktor Zamarul Hisham, pelakon dan penyanyi Diana Rafar mendedahkan dia pernah berputus atas di awal perkahwinan mereka.
Gaya Hidup

Panggilan Manja Seperti ‘Baby’, ‘Sayang’, ‘Cinta’ Boleh Harmonikan Rumah Tangga

gempak
29/06/2024
09:55 MYT
Masalah main kayu tiga boleh dielakkan dengan cara suami isteri sentiasa bersikap jujur dan meluahkan ketidakpuasan hati yang dirasai terhadap pasangan.
Hiburan

Didakwa Miliki 500 Unit Rumah Mewah, Siapa Rey Utami Artis Terkaya Indonesia 2024?

gempak
11/06/2024
08:50 MYT
Indonesia Artist Watch baru-baru ini mengeluarkan senarai Artis Terkaya Indonesia untuk tahun 2024.
Hiburan

Shila Amzah Cadang Proses Hakam Untuk Selesai Masalah Rumah Tangga - “Semoga Allah Permudah Segala Jalan Untuk Suami Atau Isteri Teraniaya”

gempak
05/04/2024
21:55 MYT
Shila tuju dekat siapa tu?